Pagrindinis gyvenimo būdasVisoje Škotijoje dviračiu: šlovingi vaizdai, puikūs kariukai - gėda dėl tų viduriukų…

Kreditas: Steve Ayres Scotland 2018

Steve'as Ayresas „Country Life“ renkasi kelionę, kuri yra baikerio svajonė: apkeliauti Škotiją ant „Triumph Tiger XRX 1200“. Paskutiniuose savo pranešimuose jis lankosi britų krikščionybės gimtojoje vietoje, suranda nuostabų karį stebėtinoje vietoje ir kovoja su dešimtimis tūkstančių žmonių. midges ...

Sekmadienio rytas mus pasveikino su paukščių giesme, mūsų akumuliatoriai buvo visiškai įkrauti ir liejosi nulaužti. Trumpas pasivažinėjimas iki miesto ir eilės į 45 minučių keltą perplaukiant į Craignure miestą.

Fortūna teikia pirmenybę drąsiems ir, matydamas, kad atvykome laiku, keltų kapitonas mus suspaudė ant ankstesnės perėjos. Dar viena sėkmės dalis, likusi pas mus po ilgo žygio penktadienį, kai nepasitvirtino gausaus lietaus prognozė.

Apie įlaipinimą į keltą į Mull #countrylifemagazine #officialtriumph

Įrašas, kurį pasidalino Steve'as Ayresas (@bexley_lad), 2018 m. Birželio 3 d., 13:37, PDT

Ne tai, kad bijojau lietaus. Prieš kelionę pasirūpinau nauju „Triumph“ „Malvern“ aksesuarų asortimentu, būtent striuke ir kelnėmis - nors, turėdamas omenyje jas kaip „striukę ir kelnes“, atrodo, kad jos nedarys teisingumo „Gore-Tex“ drabužiams su įmontuotais - kūno šarvuose, begalinės kišenės ir užtrauktukai ten, kur jums reikia. Jomis nuvažiavęs daugiau nei tūkstantį mylių, galiu nedvejodamas pasakyti, kad jie pagerino kiekvieną važiavimą; Aš nusipirkau jojimo įrangą daugiau nei 30 metų ir visa tai pranoko.

Nubėgę nuo kelto „Isle of Mull“, pilno stiprios kavos, atėjo laikas vėl atidaryti dviratį vingiuotu ir siauru pereinamuoju keliu, važiuojančiu link Tobermory, kur mes vykome į stovyklą.

Palapinės pastatytos, pasukome atgal tuo pačiu keliu link Fionnphorto, norėdami patraukti Caledonian MacBrayne į Jonos salą, Britanijos krikščionybės gimtinę.

Abatija yra labiausiai žinomas iš senovės Jonos pastatų, tačiau man vienuolynas labiau buvo piešimas. Čia praleidome kelias laimingas valandas, darydavome begales nuotraukų ir greitai praleisdavome laiką tokioje puikioje vietoje, kad galite pamatyti, kodėl tai paskatino žmones tikėti Visagaliu.

Paplūdimys, iš kurio atsiveria nuostabūs vaizdai į įlanką, buvo maudomas saulės ir nuostabi vieta stebėti mūsų kruizą laivu, pasiruošusį priimti atgal du mažai saulės nudegusius baikerius.

Vakarienė Tobermory buvo puikus karis „Mull“ prieskonyje - jei kada atsidursi ten, galiu labai rekomenduoti vištienos „Tikka biryani“ patiekalą, ir net Steve'as - ne kario žinovas, kurio įspūdis nėra lengvas - davė jam aukščiausią įvertinimą: lėtai - linktelėjęs galva.

Pasivaikščioję po miestą, įėjome į įlankos laikrodžio bokštą - židinio vietą tiek vietiniams gyventojams, tiek turistams, o vaizdu į įlanką nesunku suprasti, kodėl.

Tai buvo beveik tobula diena, nors tik beveik. Nedidelis atstumas iki kempingo patvirtino mūsų nuogąstavimus: viduriai atgal buvo atkeršyti. Atsargiai apie Mulą: viduriukas yra teroras. Kai kurios veido kaukės formos, kaip ir midgeforecast.co.uk, yra kruopščiai rekomenduojamos - jūs jų neišvengsite, tačiau tai yra neįkainojama priemonė, įspėjanti apie jūsų priešą, kuris jūsų laukia.

Rytas atnešė dar daugiau sparnuotų demonų ir per rekordiškai trumpą laiką numušėme palapinę, kad jų išvengtume, ir anksti patraukėme atgal į Obaną, toliau A82 link Viljamo forto ir Skye salos link.

„Triumph Tiger“ privertė daug pastangų, nesiskundė net tada, kai pasirinkau netinkamą pavarą - variklio sukimo momentas mato, kad jis stipriai traukia bet kuriame apsisukimų diapazono taške, nepaisant to, kad jis yra pilnai pakrautas su dviem blynais, viršutine dėžute ir palapine ant pionieriaus sėdynės.

Bendravau su pora iš Longfordo, Airijoje, kuri greitai atsipūtė į Mullą panašiu į mano dviratį ir palyginome užrašus prieš norėdami vienas kitam saugiai važiuoti (Jimmy ir Sharon, tikiuosi, jūs gerai leidote laiką ir pagavote tą galutinį keltą) namai!)

Trumpam sustojome Speano tilte prie Karališkojo jūrų komandų memorialo, kad pagerbtume. Negalite padėti, bet žavėtis šiais elitiniais kareiviais, kurie ten treniravosi kaime; Be abejo, jie praleido nuostabų saulės ir 20 laipsnių laiką, tačiau žiemą tai turėjo būti pragariška.

Paveikslėlis: „De Facto“

Važiuodami mes priėjome dar daugiau kelių, vingiuotų nei stygų kamuolys; Ar bet kurioje Škotijos dalyje yra tiesus kelias, man įdomu

Tai mus nuvedė į kitą mūsų stotelę, Sligachaną, kur stovyklavietę supa dar viena atvirukų su vaizdais scena. Tokiu greičiu galiu negrįžti atgal į pietus ...

Steve'as tinklaraščių tinklalapyje countrylife.co.uk leis visą savo kelionę per Škotiją „Triumph 1200 XRX“ - daugiau apie savo dviratį rasite tinklalapyje www.triumphmotorcycles.co.uk. Pirmąjį jo kūrinį galite perskaityti čia, o daugiau jo nuotraukų galite pamatyti jo „Instagram“ puslapyje.

Kategorija:
Domaine des Etangs apžvalga: „Prancūzijos dangaus skiltelė žemėje“
„Shanks“ namas: pavyzdinis nuostabių gruzinų namų restauravimas