Pagrindinis gyvenimo būdasVisoje Škotijoje motociklu: „Raasay“ stebuklai ir „Calum's Road“ džiaugsmai

Visoje Škotijoje motociklu: „Raasay“ stebuklai ir „Calum's Road“ džiaugsmai

Kreditas: © Steve'as Ayresas / Šalies gyvenimas

Šią vasarą „Country Life“ atstovas Steve'as Ayresas keliavo per Škotiją „Triumph 1200 XRX“ motociklu. Šis paskutinis jo nuotykių fragmentas leidžia jam apsilankyti įspūdingoje Raasay saloje, kur jis randa pirmąją salos legalią spirito varyklą ir kelią, kurį per dešimtmetį vienas žmogus pastatė vienas.

Aš su džiaugsmu prisipažinsiu, kad nuo to momento, kai tą penktadienio rytą anksti pasukau savo „Triumph“ raktą ir susisuko ant asfalto, kad pradėčiau kelionę, mano galvoje iškilo viena mintis: atvykti į Raasay ir važiuoti Calum's Road.

Dabar atsiduriu „Sconser“ laukdamas Kaledonijos „MacBrayne“ kelto, striukė neišsegama, džiaugiuosi vėsiu vėjeliu ir jaučiuosi dar vieną šlovingą dieną į priekį. Benzino cisternos buvo užrištos - saloje nėra degalinių - ir aš laiką leidžiu kalbėdamas su vietiniu, kuris grįžta namo į salą. Raasay gyvena beveik 160 sielų, o keliones po salą reikia gerai apgalvoti; kaimynai dažnai renka vienas kitam būtiniausius dalykus, o visi bendruomenės nariai atrodo vienas iš kito.

Nereikia pritvirtinti dviračių ant šios trumpos, malūno tvenkinio perėjos, todėl mes pasiimame orą denyje ir žiūrime į Raasay. Man buvo liepta atkreipti dėmesį į kalnų kiškius ant siaurų vingiuotų kelių ir nepamiršti ir dangaus žiūrėti į erelius. Be abejo, kitokio pobūdžio rizika suvokiama kaip drąsus Pietryčių Londono gyvenimo būdas.

Praėjo 25 minutės ir laikas išlipti. Aš atkreipiu dėmesį į lygų biliardo stalo kelio paviršių, kai važiuoju nuo perone ir pradedu abejoti savo tyrimais prieš kelionę, kurie perspėjo apie vos pravažiuojamus žvyrkelius ir perjungimus. Paaiškės, kad visa tai dar turėjo įvykti - o po to kai kurie…

Iškart į priekį yra „Raasay“ spirito varykla, kuri bus mūsų nakvynė. Jis duris atvėrė 2017 m. Rugsėjo mėn. Ir buvo gražiai sutvarkytas viduje, tačiau dabar, šiltai sutikę personalą, viską, ką padarėme, numetėme į krepšius ir patraukėme kranto keliu link to, kas sukėlė mintis. prieš šešias dienas: važiuoti Calumo keliu.

Yra vienas takelis, einantis beveik mažytės salos ilgio keliu, o pasukus pirmąjį kampą, atsiveria puikus vaizdas į Skye kairėje, prieš įpjaunant tiesiai į Raasay stuburą ir važiuojant link Brochel pilies liekanų.

Iki 1982 m. Pilis, kuri yra nutolusi 5 mylių atstumu nuo šiaurinio Raasay viršūnės, buvo tiesiogine prasme kelio pabaiga. Tie, kurie gyveno anapus, turėjo vaikščioti ar keliauti laivu, efektyviai atitraukdami nuo likusios salos. Tačiau nuo 1982 m. Šiaurės kelias buvo prailgintas dviem myliomis, daugiausia dėka vieno žmogaus: Calum Macleod. Jis statė vieną ranką, vadinamą „Callumo keliu“, nuo 60-ųjų iki 70-ųjų vidurio, dirbdamas Ronos švyturyje - mažesnėje saloje prie Raasay šiaurinio galo - laikydamasis savo gyvūnus ir pasėlius. Arnish. Jo istorija užfiksuota dėl Rogerio Hutchinsono bestselerio 2006 m. Knygos „ Calum's Road“ .

Net nuvykti iki Brochel pilies yra pakankamai sudėtinga. Neišeinu iš antros pavaros, kai kelio danga nuolat keičiasi nuo pagrįsto asfalto iki išsibarsčiusio žvyro, ir vis dėlto „Triumph Tiger“ man primena ankstesnį trasos dviratį, kuris man kažkada priklausė, norėdamas pakeisti kryptį paspausdamas plačius strypus. arba spaudimas bagažinei. Aš net kartais atsistoju tiesiai, norėdamas geriau išmanyti kelią į priekį, dviratis visiškai atitinka reikalavimus. Tačiau mano važiavimo kompanionas kovoja dėl to, kas iš tikrųjų yra greitkelis - bėgiojantis dviratis, kuris tikrai nėra skirtas šiems keliams. Reikalaujama lėtesnės pažangos ir, tiesą sakant, visiškai neprieštarauju - tai man suteikia daugiau laiko įsitraukti į dekoracijas.

Atvykę į Brochel pilį, išjungiame variklius ir pastatome dviračius. Tokių vaizdų tiesiog nereikia praeiti nesustojant - ir tai kažkas sako, atsižvelgiant į natūralų grožį, kurį aš jau mačiau.

Vėl važiuodami ir per 100 metrų aptinkame kelio ženklą, nurodantį Kalumo kelio pradžią, su rūsiu arkliuku ir kastuvu, ilsėdamiesi prie pagrindo. Padarytos privalomos nuotraukos, mes stebime staigų kylantį šnipą iš kairės į dešinę, kuris parodo, ką reikia sekti, ir kad variklio sukimo momentas be vargo, tiesiog praryja reljefą. Kalvos, pievos, slėniai ir net kalnai - pavadink tai ir gali būti, kad aš juo važinėjau, bet šis kelias, šis kelias ... Aš pasimetęs dėl žodžių. Štai kodėl aš važiuoju, akimirkos tokios.

Pasitraukiu, kad padaryčiau daugiau nuotraukų, ir kai pagaliau susivokiu prie Steve'o, jo dviratis yra pastatytas, kelio ženklas, skelbiantis viešojo kelio pabaigą. Horizonte vyrauja žydrus debesys ir žydra jūra, kurios Viduržemio jūroje galite tikėtis; vaizdas į žemiau esančią įlanką ilgai išliks mano atmintyje. Natūralus Škotijos grožis nestebina, tačiau orai yra tokie: esant 80 ° C Farenheito laipsnių temperatūrai mes galime būti Prancūzijos pietuose.

Kiauliniai banginiai, banginiai bangos, orkos ir besiganantys rykliai dažnai pastebimi aplinkiniuose vandenyse, o pats norvegų vardas „Raasay“ reiškia stirnos salą arba raudonąją elnią. Gana taikliai, kadangi važiuodami atgal motina ir nepilnamečiai elniai ganosi kelkraštyje, žvilgsnis lėtai man praeina. Dar kartą atsiduriu ir užfiksuoju kraštovaizdžio kadrus ir trumpą trumpą Steve'o klipą, kuris dingsta, kai jis derasi dėl kito kampo į priekį. Aš pats prisiminiau, kad turiu įjungęs „Go Pro“ fotoaparatą, pritvirtintą prie savo šalmo, ir laikyti telefoną toli ir tiesiog mėgautis važiavimu.

Tęsdamas randu akmeninį paminklą, skirtą žmogui, kuris buvo atsakingas už šį kelią, pačiam Calumui MacLeodui. Tik tinkama laiko perskaityti apgalvotą lentą ir pasiūlyti keletą asmeninių padėkos žodžių. Visa patirtis tikrai paliko man ilgalaikį įspūdį.

Įvažiavus į „Raasay“ spirito varyklos stovėjimo vietą, šilti varikliai atvėsta, popietė yra šlovinga. Po labai laukto dušo skoningame, moderniame viešbučio kambaryje einame į barą, kuriame garbės sistemoje galima skleisti gausų vietinių ir labiau žinomų gėrimų kiekį - atsiskaitome už vaisinį IPA. Baras ir valgomojo zonos yra stulbinantys, stiklas nuo grindų iki lubų sukuria daugiausiai vaizdų, kuriuos tik įmanoma įsivaizduoti, o mes sėdime atgal ir mėgaujamės stebėdami keltą, einantį pirmyn ir atgal. Vakarienė spirito gamykloje patiekiama tik savaitgaliais - bent jau kol kas - todėl „Raasay“ namas yra mūsų tikslas šį vakarą, trumpam pasivaikščiojus.

Dienos šiluma vis dar laukiama pasivaikščiojimo ir pakeliui sustojame prie „The Silver Grasshopper“, juvelyrinių dirbinių ir dovanų parduotuvės, kurioje malonus skirtumas. Ją valdo ir dirba Fiona Gillies, kuriai padeda žavioji saba, salų gyventoja, kuri grįžo išgyvenusi gyvenimą ne namuose.

Įgijusi juvelyrinių dirbinių kvalifikaciją, Fiona ėmėsi kurti ir kurti savo prekės ženklų pakabučius, auskarus ir panašius daiktus, ir aš negalvoju apie tinkamesnę vietą dovanoms pirkti savo paauglėms dukroms. Jos istorija man atneša paprastą faktą, kad tokiai bendruomenei, kaip ši, reikia jaunimo išgyventi; Džiugu girdėti, kad jos draugai taip pat dirba „Raasay“ ir deramai gyvena.

Į Raasay namą. Iš pradžių klano namas, priklausęs „Macleod“ viršininkui Raasay, po Cullodeno buvo sudegintas iki žemės paviršiaus, o 1747 m. Pradėtas darbas iki šiol tebestovinčiame pastate - toje pačioje vietoje, kurioje apsistojo Samuelis Johnsonas ir apie kurią jis atkreipė dėmesį. škotų tradicija per pusryčius numesti viskio dramą. Šiandien vieta yra viešbutis ir nakvynės namai su restoranu ir restoranėliu, siūlantys lauko pramogas natūralioje žaidimų aikštelėje tiems, kurie nori pažinti lauke. Vien automobilių stovėjimo aikštelė pasakoja istoriją: joje pilna transporto priemonių su kalnų dviračiais ir baidarėmis, pritvirtintomis viršuje, ir parodomos lankytinos vietos naudojimo kaip nuotykių ieškotojų bazės.

Mes turime valandą ar dvi žudytis prieš vakarienę, todėl mes, nors ir ilgai malšindami porą alaus, mirkome spindulius ir aptariame dienų pasivažinėjimą. Mes abu sutinkame, kad „Triumph Tiger“ puikiai pasirodė dažnai reikalaujančiuose keliuose, labai gerbdamas Steve'o įgūdžius, susijusius su jo turistine mašina, kai jis sunkesniame dviratyje riedėjo ant rimtų laisvų paviršių.

Man buvo prabanga pasirinkti „visureigio“ pakabos nuostatą, kuri „Triumph“ suteikė reikiamą laisvę susidoroti su labai kintančiomis kelio sąlygomis. Grįžęs ant nuoseklesnio asfalto, aš tiesiog perjungiau į „kelio“ nustatymą per vairinės perjungimo jungiklį. Neįkainojamas pasirinkimas ir dar viena varnelė mano naudingų funkcijų, kurios ne tik veikia realiame pasaulyje, bet yra būtinos mašinoje, skirtoje praktiškai bet kokioms sąlygoms, sąraše.

Peržiūrėkite šį įrašą „Instagram“

Geriausias rinkinys, kurį naudojau per 30 metų dviračių sportą. Komfortas ir apsauga ???????? ir labai rekomenduojami kiekvienam motociklininkui, ieškančiam kažko, kas jūsų nenuvils. Pirmą dieną 526 mylios ir vis dar jaučiatės gaivios!

Įrašas, kurį pasidalino Steve'as Ayresas (@bexley_lad), 2018 m. Rugsėjo 2 d., 10:01, PDT

Pokalbis tęsiasi per vakarienę, kuri buvo tokia pat įspūdinga, kaip ir pats pastatas, o tada vėl į distiliavimo gamyklą mėgaujasi nakties miegu pliušinėje lovoje, apklijuotoje „White Company“ skalbiniais - gana laukiamas pokytis nuo miegmaišis, prie kurio esame įpratę. Distillery gamykloje yra šeši kambariai, iš kurių trys yra su vaizdu į gamybos kiemą, kiti trys yra nukreipti į „Skye“; visi yra patogūs, nepastebimi ir jaukūs.

Kitą rytą atsibudome ir mėgavomės puikiais pusryčiais ir ekskursija po spirito gamyklą, kuri buvo žavi. Galimybė ne tik stebėti maišymo ir maišymo procesą, bet ir pamatyti įdarbintus vietinius gyventojus bei vesti visą parodą suteikė asmeninį įspūdį, kad didesni distiliatoriai negali laikyti žvakės.

Peržiūrėkite šį įrašą „Instagram“

500 ir daugiau. Artėjant vieneriems gamybos metams, mes pažymime milžinišką siekį sukurti „Raasay Single“ salyklą: užpildyta daugiau nei 500 konteinerių. Mes vis dar kantriai laukiame, bet kiekvieną dieną laukimas trumpėja. . . . . #kasai #whisky #barrel #singlemalt #Scotch #scotchwhisky #raasay #Raasaywhisky #distillery #scotland #whiskyproduction

Įrašas, kurį „Isle of Raasay“ spirito varykla (@raasaydistillery) pasidalino 2018 m. Rugsėjo 1 d., 4:08, PDT

Nors daugelis distiliavimo gamyklų, kurios neseniai atidarytos Škotijoje, iš tikrųjų buvo senos spirito varyklos, išimtos iš kandžių kamuolių, „Raasay's“ yra pirmoji saloje - arba bent jau pirmoji legalioji, nes neteisėtas distiliavimas kadaise buvo akivaizdus šio tvirto, vėjuota sala. Jie daro reikalus šiek tiek kitaip, laikydami juos kuo vietiškesnius: miežius vietiniai augintojai augina netoliese esančiame lauke, vanduo, naudojamas visuose proceso etapuose, yra semiamas iš šulinio, kuris buvo naudojamas nuo to laiko Keltų laikais, o džiovinimo metu bus naudojamos net „Raasay“ durpės.

Distiliuotojas atidarė tik praėjusiais metais, taigi praeis šiek tiek laiko, kol šis visiškai „Raasay“ viskis bus paruoštas, tačiau kol kas jie pagamino „Kol lauki“ mišinį, kuris, tikimasi, suteiks supratimą apie tai, kas bus baigtas straipsnis. būti kaip. Paragavome, ką galėjome, bet, deja, poreikis grįžti į balną neleido mums patikti daugiau; po kelerių metų, kai spirito varykla pagamins savo namuose užaugintą viskį, aš jį padarysiu ir tikrai užsisakysiu butelį.

Padėkoję personalui už puikią viešnagę, trumpa keltų perplaukia mus atgal į „Sconser“ ir skubiai į „Skye“ esančią stovyklavietę, kurioje yra greita taurė prieš važiuojant į šiaurę. Šiandienos kelionės tikslas yra Uig A87 keliu, dar vienas kelias, einantis iš rytų į vakarus nuo Skye, per Drumuie salos centrą kertant lygius, šluojančius kampus, plonus iki vieno takelio su pravažiuojančiomis vietomis. Turiu pasakyti, kad tai buvo gryna Tigro teritorija, trečia pavara ir sklandus sukimo momentas važiuojant nuo viršūnės iki viršūnės atviresniuose ruožuose.

Net ir bekelės padangos suteikia daug atsiliepimų apie tai, kas vyksta kelio paviršiuje, tik švelniai protestuodami, kai stabdžiai įjungiami, kai vairuotojas pasitraukia iš juostos link manęs ir reikalauja greitų vengimo manevrų. Liūdnas faktas, kad nesvarbu, kuriuo keliu einate, visada sutiksite žmogų, kuris vairuodamas automobilį vis dar naudojasi baiminguoju mobiliuoju telefonu.

Atvykę į Uigą ir pajutę peteliškę, randame kavinę ir įsikimbame į dešros sumuštinį, nuplautą kitu puodeliu arbatos. Oras nuolat kelia šypseną, nes temperatūra vis auga. Kavinės savininkas primena mums, kad „mėgaukitės, kol ilgisi vaikinų, ilgai netruksite patirti tinkamą Škotijos vasarą“. Manau, kad teisinga mintis, todėl dar kartą sudeginame dviračius ir pasukame į pietus, kad praleistume paskutinę naktį stovyklavietėje, ramiai žiūrėdami į vaizdus.

„Skye“ be jokios abejonės yra tikrai vaizdinga sala, pilna paslėptų paplūdimių, pasivaikščiojimų kalnais ir svetingų žmonių, tačiau reikia pasakyti, kad tai beveik per gerai - nes net ne sezono metu kelių tinklas rimtai kovoja su turistų skaičiumi, ypač vienos vėžės ruožuose toliau į šiaurę. Man tai pakenčiama vien dėl to, kad važinėjau greitu motociklu - automobilyje net neabejoju, kad ateis atostogos, bloknotis turi būti visiems įprasta ir varginanti patirtis.

Didėjantis lankytojų skaičius neabejotinai daro įtaką, nes vėliau traukiame į kempingą: namelių skaičius nuo pat ryto bent jau padvigubėjo, o palapinių vieta dabar yra tikrai didesnė. Vis dėlto bare turime labai malonų vakarą, net jei ilgiau laukiama gėrimo, kalbamės apie „Raasay“ ir „Calum's Road“ stebuklus - aš nepamiršiu kelionės dviem ratais.

Steve'as Ayresas važiavo aplink Škotiją „Triumph 1200 XRX“ - žr. Www.triumphmotorcycles.co.uk. Dviviečiai kambariai „Raasay Distillery“ prasideda nuo 140 svarų sterlingų sezono metu ir nuo 240 svarų sterlingų sezono metu - daugiau informacijos rasite raasaydistillery.com.

Kategorija:
Kaip šalies gyvenimas paveikė geriausius Didžiosios Britanijos sodus nuo XIX amžiaus pabaigos iki šių dienų
Smalsūs klausimai: Kodėl Škotijoje Naujieji metai vadinami „Hogmanay“?