Pagrindinis gyvenimo būdasKreipimasis į Aliaskos vidų: kur laukinių kvietimas patenkina prabangos ratą

Kreipimasis į Aliaskos vidų: kur laukinių kvietimas patenkina prabangos ratą

Johns Hopkins ledynas, Ledyno įlankos nacionalinis parkas. („Education Images“ / „Universal Images Group“ nuotr. Per „Getty Images“ nuotrauka) Kreditas: „Universal Images Group“ per „Getty“

Matyti atokų Aliaskos dykumą kadaise buvo galima tik pilotams ir nuotykių ieškotojams; Šiandien kruiziniai laivai priima keleivius tūkstančiu ir mėgaujasi šiomis įspūdingomis dalimis. Martinas Fone leidosi į archetipinį kruizą Aliaskoje: septynių dienų kelionė į Aliaskos vidinę perėją.

Aliaska apibūdina save kaip paskutinę sieną ir dėl rimtos priežasties. Peizažas stulbinantis, su žeminančiais kalnais, ledynais ir giliais slėniais. Kai kurios gyvenvietės, įskaitant valstybės sostinę Juneau, yra taip aptvertos, kad nepravažiuojamos, kalnuotos užtvaros, kad į jas galima patekti tik jūra ar oru. Keletas kelių, kurie tarnauja tik tai bendruomenei, yra archetipiniai keliai į niekur.

Todėl pamatyti vietą sau nėra lengva. Taigi, koks yra geresnis būdas savigraužai nešančiai kruizinei mergaitei sugriauti jų antis, nei plaukti Aliaskos perėjimu ">

Taigi, mes su žmona atsidūrėme lipdami į „Holland America Line“ MS Nieuw Amsterdam Vankuveryje ir mėgaudamiesi nepamirštamą nuostabių gamtovaizdžių ir nuostabių reginių savaitę, kurią pamatėme plaukdami Aliaskos pakrante iki pat Skagway.

1867 m. Amerikiečių nusipirkti rusai už du centus už akrą - iš viso 7, 2 mln. USD - rusai tikriausiai manė, kad veža JAV valytojus. Vėliau paaiškėjęs aukso, naftos ir kitų mineralų atradimas padarė didžiausią sandorį istorijoje - vien Aliaskos mineralų pramonė per metus gauna apie 3 milijardus dolerių.

Dabar turizmas atneša dar daugiau - ir prisimenant svarbiausius kelionės įvykius, nėra sunku suprasti, kodėl. Aukos įlankoje pamatėme kuprinių banginių pūkus, kai jie ruošėsi nusileisti giliai į vandenį. Didžiuoju Baltuoju keliu į Freizerį Britanijos Kolumbijoje buvo surengta kelionė geležinkeliu, į kurią keliavo vadinamieji štampuotojai, viliodami geresnio gyvenimo pažadą ir dalį turtų iš „Klondike“ aukso skubėjimo (be abejo, ten paslėpta „Brexit“ metafora).

Baltas leidimas į Skagway, Aliaską. („Moment Editorial“ / „Getty Images“ nuotr.)

Mes pastebėjome rudąjį lokį, plaukiantį Ledyno įlankos vandenyse; išgirdo griausmingą ledo riaumojimą, krentantį nuo ledynų, bauginantį kartu ir nerimą; stebėjosi didžiulėmis vertikaliomis granito uolomis Miglinių fiordų nacionaliniame parke, kurių kedrai kabėjo nestabiliai iš šono, ir klausėsi triukšmadario, kuris išplaukia iš Alert įlankos į serenados kruizinius laivus, naudodamas populiarias melodijas.

Aliaskoje kraunami uolų sienelės fiordai, supjaustyti į kalnuotą žemyną. (Sergi Reboredo nuotrauka / „VW PICS“ / „Universal Images Group“ per „Getty Images“ nuotr.)

Nepakenkė, kad mes buvome palaiminti dėl šlovingo oro - net Ketčikanas, ketvirtoji lietingiausia vieta pasaulyje, mums pateikė tik silpną pūgą, tačiau, nepaisant sąlygų, tai yra įspūdinga pasaulio dalis, kurią aplankyti. Jei atsiprašydamas Jacko Londono esate susigundęs atsakyti į laukinių žmonių kvietimą, tai galite tai padaryti. Ir reikia pasakyti, kad kai kas patiria tikrąją dykumą, užfiksuotą kruizinio laivo prabangoje, yra kažkas raminančio.

Keliaujantiems iš Britanijos (apie 4% keleivių) reikia nueiti ilgą kelią septynias dienas, tačiau prieš kruizą ar po jo nesunku pridėti dar ką nors. Daugelis britų, kuriuos sutikome, buvo tai padarę ir laukė turų po Uolines ar ilgesnių vizitų į Vankuverį. Ir tada yra kaina: Aliaska galėjo būti parduota už centus, bet tai yra brangi kelionė. Tačiau prisiminimai yra neįkainojami.

Pažeidęs kuprinį banginį, saulėlydį teka Misty Fjords nacionaliniame paminkle, perėjoje Aliaskoje. („Education Images“ / „Universal Images Group“ nuotr. Per „Getty Images“ nuotr.)

Gyvenimas laive

Mes lipome į „ MS Nieuw Amsterdam“, Vankuveryje. Naudojamas nuo 2010 m. Liepos mėn., Jis yra šiek tiek mažesnis nei naujausi „Holland America Line“ (HAL) parko papildymai, o jo viešosios teritorijos 2-ame denyje neatrodė erdvios ir lengvos. Prieš kruizą mano susirūpinimas buvo tas, ar mes gyvensime skruostais žvalgydamiesi kartu su kitais 2260 keleivių ir susidursime su begalinėmis eilėmis. Tačiau iš tikrųjų, kai jau visi buvome įsitvirtinę savo cirkadiniame kreiseriniame ritme, erdvės mums visiems buvo daugiau nei daug.

Nieuw Amsterdamo verandos apartamentai.

Šiek tiek mažesnio laivo, ypač varomo azipodų (varikliai, kurie sukasi 360 laipsnių kampu), privalumas yra tas, kad jis yra daug manevringesnis nei kai kurie didesni kruiziniai laivai. Tai reiškia, kad jis gali patekti į uostus, kurių kiti negali, ir naršyti po mažesnius vaizdingus kanalus, tai yra puikus HAL pardavimo taškas - ypač tokioje srityje kaip Aliaska.

Ar aš buvau įstrigęs ant vakarėlio laivo, pasigirsiančio naktiniuose klubuose, karaokės baruose ir Vegaso stiliaus šou, kur niekur neslėpti ">

Vandens baseinas šiltnamio SPA „MS Nieuw Amsterdam“

Laive buvo gausu įvairių veiklų. Ypač reikėjo paminėti įvairias pokalbių programas apie Aliaską, jos prigimtį ir vietinę kultūrą. Vakaro akcentas buvo „BBC Earth“ dokumentinis filmas, kuriame skambėjo gyva muzika ir kuriame buvo demonstruojama gyvūnų gyvybės įvairovė valstybėje, tiesą sakant, šiek tiek per daug šmaikštu mano skoniui, tačiau jis labai sumažėjo.

Muzikos mėgėjams nebuvo praleistas kvintetas Linkolno centro scenoje - jų pasirodymas suteikė klasikinį susisiejimą su roko standartais išties pirma klase. Maisto ir gėrimų mėgėjams buvo sudaryta galimybė paragauti įvairių alaus, vyno ir viskio, išbandyti savo jėgas gaminant maistą ir apsilankyti įspūdingai gerai organizuotose virtuvėse, kurių mastas ir sudėtingumas buvo tiesiog protu nesuvokiamas.

„MS Nieuw Amsterdam“ (nuotrauka: „Holland America Line“) „Lincoln Center“ laive.

Iš to galite manyti, kad HAL siekia pritraukti labiau subrendusią minią, bet nedaug. Nors 29% laive esančių keleivių buvo vyresni nei 66 metų, didžiausia amžiaus grupė buvo nuo 51 iki 65 metų, o mane ypač nustebino didelis kelių kartų šeimos grupių skaičius. Maždaug 13% keleivių buvo jaunesni nei 21 metų.

Maistas ir gėrimai

Kruizas nebūtų kruizas be galimybės sau kvailai pavalgyti savitarnos. „Lido“ turguje buvo įdomu pamatyti Thalerio ir Sunsteino „Nudge“ teoriją praktikoje, tai, kad nėra padėklų, verčiančių svečius gerai pagalvoti, ko jie nori ir kiek jie ketina sukrauti ant savo plokštelių. Kaip maisto švaistymas, HAL misija yra pašalinti plastiko naudojimą per kitus metus.

Be furšeto, laivu buvo patiekiami gardumynai su daugybe teminių restoranų, siūlančių aukščiausios klasės patiekalų patiekalus svečiams, pasirengusiems mokėti priedą. Mano mėgstamiausias buvo „Pinnacle Grill“, kuriame mano filė mignonas buvo paruoštas iki tobulumo, o Rudi „Sel de Mer“ meniu pateikė daugybę nuostabių jūros gėrybių variantų.

Tamarindas rėmėsi Pietryčių Azijos, Kinijos ir Japonijos kulinarinėmis tradicijomis, o „Canaletto“ pasiūlė itališkų patiekalų. Buvo daug pasirinkimo, kad tiktų kiekvienam gomuriui, o someljė pateikė puikų baltumo ir raudonos spalvos pasirinkimą, kad papildytų kiekvieno restorano temas ir skonį.

Vien tik tai, ko reikia norint maitinti daugiau nei 3000 žmonių, įskaitant įgulą, buvo sunku suvirškinti. Vidutinį savaitinį savaitės suvartojimą sudaro daugiau kaip 5000 svarų mėsos, paukštienos, šviežių daržovių ir bulvių, 1 875 svarai žuvies, 2 575 svarai jūros gėrybių, 25 010 kiaušinių ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas - visi šie svarbūs 300 galonų ledų. Įspūdinga, kad vykdomasis šefas teikia skirtingas paslaugas pagal keleivių suskirstymą į tautybes - teigiamų stereotipų atvejį, jei toks buvo kada nors.

„Holland America Line“ septynių dienų kruizas Aliaskos „Inside Passage“ prasideda nuo 809 svarų sterlingų vienam asmeniui, neįskaitant skrydžių į pradinį tašką Vankuveryje. Daugiau informacijos rasite svetainėje hollandamerica.com.

Kategorija:
Meilė kaimo akmenuotu keliu į kaimo meilę: avių bandos bandymai, nepatogios sidro fermos datos ir Šetlando ponio išmetimas
„Brokavimo JK pabaiga“: Kampanijos dalyviai tvirtina pergalę, nes Lancashire gręžimo aikštelė pradeda uždaryti