Pagrindinis gyvenimo būdas„Fife“ ginklai, „Braemar“: tvarus, gražus ir geriausias tikslas žvejybos entuziastams

Kreditas: Sim Canetty-Clarke

„Fife Arms“ - šlovingai dekadentiškas viešbutis Škotijos aukštumose - nuostabi meno, taksidermijos ir lauko sporto ragana, randa Paula Lester.

Įspūdingas „Fife Arms“ - gražus Viktorijos laikų viešbutis ant Clunie vandens kranto Braemar mieste, Aberdynšyre. Dabar ji vėl sulaukė didelio pripažinimo po nepriekaištingai simpatiško atnaujinimo, kurį atliko Iwan ir Manuela Wirthas, meno galerijos „Hauser + Wirth“ įkūrėjai.

„Fife“ ginklai - Piešimo kambarys. Senovės kvarcas Zhang Enli.

Su 46 individualiai suprojektuotais kambariais ir apartamentais - kuriuose Russellas Sage'as dosniai sumaišė senus ir naujus su prislopintomis paveldo dažų spalvomis, prabangiais audiniais ir prabangiais kilimais su tvido raštais - penkių žvaigždučių atsitraukimą dar labiau sustiprina sumanus modernaus meno išdėstymas (čia Lucianas Freudas poilsio kambaryje ir „Pikaso“ miegamajame) ir 14 000 kitų smalsuolių.

Nan piemenų kambarys „Fife Arms“, Braemar.

Mūsų ypač jaukus kambarys, įkvėptas rašytojo Nano Shepherdo, kurio užpakalinėje pusėje yra škotiškas 5 svarų sterlingų užrašas, pasiūlė nuostabius vaizdus į aplinkinius viržių plakiruotus kalvus, karalienės dydžio lovą (su miego skatinančiu čiužiniu, kurį „Glencraft“ nupiešė)., kuris juos taip pat padaro Jos Didenybe) ir medinę lovos vietą, raižytą atspindėti vietinio kraštovaizdžio kreives.

Stilius ir turinys

Kai tik jūs peržengsite šio istorinio, B kategorijos pastato slenkstį, neįmanoma nepastebėti didžiulės rūpesčio ir nuojautos, kurį kiekviename išliejo vietinių amatininkų, amatininkų, tapytojų, rankdarbių, akmens masonų ir dailidžių armija. kruopščiai atkurta ar patobulinta detalė.

Nan piemenų kambarys „Fife Arms“, Braemar.

Nuo XIX amžiaus raudonmedžio Roberto Burnso tematikos graikinių riešutų kamino gabalas, kuris buvo taip meistriškai išgaunamas, restauruotas ir įrengtas fojė, atrodo, tarsi amžinai ten būtų buvęs originalus, restauruotas vėtrungės viršuje ant išpjaustytų karnizų, viešbutis yra puikus triumfas. įgūdis ir vaizduotė.

„Fife“ taip pat yra tvarumo ir atsakingo perdirbimo pavyzdys, nes kiekvienas jo eklektiškų baldų elementas yra senovinis ir atvirai Viktorijos laikų. Turi būti matomi ir sėdėti ant didžiulės apmuštos, sparnais atremtos foteliai ir sofos, ant kurių, kaip manoma, visiškai viršuje esančiose, bet gana nuostabiose, paminkštintose, raukšlėmis apklijuotose sienose, kurias suprojektavo Araminta Campbell.

Valgyk, gerk ir būk linksmas

Virto noras švęsti viską, kas škotiška, tęsiasi „Clunie“ valgomajame, kur vakarieniaujame prie patiekalų iš natūralių Cairngormo ledukų.

Nuolat žiūrėdami į milžinišką raudoną švilpuką, mes pradėjome nuo Orknio šukutės ir viržių rūkytų mėlynių midijų (mano vyras Simonas) ir Škotijos mergaitėms (man). Pagrindiniams patiekalams Simono pasirinkimas salos „Gigha“ paltusą pomidorų, aitriosios paprikos ir raudonėlio padaže pasirodė skanesnis nei mano, beržo rūkytos Highland jautienos filė buvo aksomiškai minkšta ir švelni, tačiau ji neveikė kartu su pridedamais charred trevise ir kokosais. blanc pupelės.

Nepaisant to, buvo taip gaila atsipalaiduoti ir mėgautis geriausiais ingredientais tokiame dideliame ir teatrališkame kambaryje, kur kubistinė freska ant sienų (autorius - argentinietis menininkas Guillermo Kuitca) nuostabiai kontrastuoja su linksma Brueghel). Mūsų butelis „Fleurie“ džiugino, ir mes puikiai suplanavome vakarą su naminiais ledais ir škotiškomis avietėmis.

Elsa yra „The Fife Arms“.

Restoraną papildo gretimas bijou, 1920-ųjų stiliaus „Elsa“ kokteilių baras, kartu su gausia kirpimo sale su tamsiomis tartano sienomis, dar vienu įspūdingu dūmtraukio gabalu, praplatintomis sofomis ir besisukančiomis, įmantriai nudažytomis kinų dailininko Zhang Enli lubomis.

Padaryk mano pintą

Nors tai yra plati įstaiga, turinti keletą eklektiškų privačių valgomųjų ir posėdžių kambarių, ji taip pat sporto šakalas pub The Flying Stag.

Žuvis ir traškučiai, skraidantis stagas - „Fife“ ginklai, „Braemar“.

Mylimas vietinių gyventojų, pub siūlo paprastą, atsargų meniu (mes mėgome žuvienę ir traškučius bei klasikinius gurkšnius, naujoves ir pomėgius) ir dar labiau žavinčią taksidermiją ir „Thorburn“ sportinius atspaudus. Vis dėlto gabalas de rezistencija yra dar vienas didingas raudonas stagnacija, papildytas sparnuotojo sparnais - šį kartą išlindęs iš lubų virš gerai įrengto, antresolos paviešinto viešojo baro.

Pasakų laukų sportas

„Fife“ mielai organizuoja viską, ką norite padaryti, pradedant slidinėjimu Glenše ir baigiant ekskursijomis po pilį ir viskio spirito gamyklą. Visoje vietoje, kur yra sportinės utopijos užuomazgos, viešbučio gyvenvietės žiaurioji Ros Evans yra nuolat užsiėmusi šaudymo, stebėjimo ir žvejybos organizavimu.

Kadangi mūsų vizitas sutapo su mano vyro Simono gimtadieniu, viešbutis maloniai surengė dienos žvejybą šalia esančioje Dee upėje. Taigi, po sotingų gurkšnių pusryčių - kai Simonas supjaustė, kad tai gali būti vienintelė žuvis, kurią jis visą dieną iškraustė - virti ant malkomis kūrenamos krosnies, mes išsiruošėme susitikti su vietiniu žvejybos guru Ianu Murray Ballateryje 10 val. Ir sekėme paskui jį prie upės.

„Fifto ginklai“, „Braemar“ - „Skraidantis stagas“.

Kai tik patraukėme prie žvejybos trobelės, Ianas privertė mus pasveikinti. Simonas turėjo visus savo įrankius, kurie buvo dezinfekuoti, kad niekuo dėtos moterys nepatektų į krištolo skaidrumo vandenį, ir eidamas prie baseino Simonas prisipažino, kad, nors ir yra padaręs nemažą dvigubų rankų lašišos lašišos žvejybą, jis niekada nebūčiau žvejojęs kairiajame upės krante.

„Jokių problemų, mes netrukus priversime jus eiti“, - ramiai atsakė Ianas. Ir tikrai po trumpos pamokos Simona buvo išvykusi.

Iki to laiko, kai Simonas išpūtė baseiną, mes buvome pasirengę sėdėti rudens saulėkaitoje, kad galėtume mėgautis skaniais pikniko priešpiečiais, kuriuos teikia viešbutis.

Po malonios popietės, pamatęs tris pakilimus, bet nepavyko sugauti žuvies, Simonas išlipo iš upės ir paskelbė dieną puikia dovana.

„Fife“ ginklai, aukštesniosios pusės.

Mūsų labradoras Nimrodas taip pat praleido nuostabų laiką ir negalėjo būti labiau pasveikintas viešbutyje, kur jį sujaudino darbuotojai ir aprūpino savo lova bei dubeniu.

Trumpai tariant, „The Fife“ nėra tik viešbutis; tai savaime tikslas. Taigi, jei norite patirti tai, kas geriausia iš Škotijos, negaliu galvoti kur geriau apsistoti.

Kambariai nuo 250 svarų sterlingų už naktį. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.fifearms.com.