Pagrindinis sodaiKaip sukurti piliakalnį sode

Kaip sukurti piliakalnį sode

Vaizdas iš čia ...

Iš visų mano sodo ypatybių paprasčiausias yra tas, kuris mano šeimai teikia didžiausią malonumą: tai yra žemės piliakalnis. Na, jei norite suteikti istoriškai tikslų pavadinimą, tai yra „kalnas“, tačiau mažesnis titulas yra tas, kuris jam visada suteikiamas mūsų buityje.

Dėl jos egzistavimo kaltinu savo žmoną ir kraštovaizdžio dizainerę Kim Wilkie. Mes buvome pakviesti į Kim's priešpiečiams prieš kelerius metus, ir jis vaikščiojo aplink savo sodą, tada į pievą, kuri bėga nuo jo. Ten, viename kampe, stovėjo nedidelis žolėtas pakalnė, kuri palaikė spiralinį, nupjautą taką. Lėtai mes įsitaisėme švelnią spiralę ir po kelių sekundžių pasiekėme viršūnę, kur prieš mus atsivėrė nuostabus vaizdas į Hempšyro kraštovaizdį.

Mano žmonai kilo mintis, todėl atradau vietą ant kylančios žemės mūsų laukinių gėlių pievos kampe, kur buvo sukurtas žalias kupolas, laikydamasis tų, kuriuos taip pamilo 17–18-ojo amžiaus žemės savininkai. Tai buvo vieta, iš kurios jie galėjo apiplėšti dvarą, apžvelgti gretimą upę ar užtikrinti, kad jų numirėliuose dirbantys darbuotojai dirbtų ir neveiktų tuščiąja eiga.

Prieš pradėdamas darbą, turėjau - šiek tiek nustebinti - kreiptis dėl leidimo planuoti. Jis buvo suteiktas ir pradėta kelti maždaug 30 pėdų skersmens apskritimo profilį. Pradėjome naudoti kietą šerdį - skaldą, įkištą į vietą. Tada atsirado grubus dirvožemis, tikintis, kad jis bus mažiau linkęs nei turtingai organinės medžiagos.

Mes nubrėžėme savo švelnią spiralę eidami, sukurdami mažą, gal net 12 pėdų aukščio kalnelį. Galiausiai mes įdėjome maždaug 1 pėdų gylio dirvožemį, sutvirtinome jį į vietą ir pasėjome žolės sėklą.

Netrukus purvinas piliakalnis sukūrė žalią miglą ir po penkerių metų jis yra visavertis kalnas. Ar jis pasikeitė

Tačiau džiaugsmai yra begaliniai. Sėdime ant savo piliakalnio ir dalijamės vyno buteliu šiltomis, gražiomis dienomis, prieš eidami į vakarienę patalpose. Ir anūkai - šiuo metu visi jaunesni nei ketverių metų - su džiaugsmu šūkauja, kai žemyn slenka jo dugnai.

Joks sudėtingas žaidimų namas negalėjo jiems pasiūlyti daugiau džiaugsmo, o žmona ir aš - labiau pradžiuginti. Ir anūkai turi savo vardą. „Ar galime pakilti į kalną?“ jie klausia kiekvieną kartą lankydamiesi pas mus. Neįmanoma jų nuvilti. Šiuolaikinės skalbimo mašinos labai palengvina mažų džinsų porų plovimą.

Kategorija:
Kaip išsirinkti nepriekaištingus paklodės: „Žmonės mano, kad kuo didesnis skaičius, tuo geriau - taip nėra“
Vrakas su gofruotu stogu ir supuvusiomis sienomis tapo žavia atostogų nuomos nuosavybe