Pagrindinis architektūraJasonas Goodwinas: Paslaptingi paplūdimio kaulai, gyvi ceilidai ir kiti atostogų stebuklai Vakarų salose

Saulėlydžio ir audros debesys virš Harriso salos, Luskentyre paplūdimio, Outer Hebrides, Škotija. Vaizdas padarytas 06/2009. Tiksli data nežinoma. Kreditas: Alamy

Jasonas Goodwinas pabrėžia šilčiausią bankinių atostogų pirmadienį istorijoje - ir kodėl jo pasirinkta vieta reiškė, kad jis vis tiek gavo tradicinę senų gerų britų lietaus dozę.

Praėjusią savaitę, šilčiausią bankinių atostogų pirmadienį, per užfiksuotą istoriją, mes plaukėme jūroje. Nuo Beachy Head iki Bangoras, nuo Yarmouth iki Argyll, šalis gulėjo po purvinu saulės spinduliu, žydru dangumi.

Kai įsijungiau į radiją, orų prognozuotojas paaiškino, kad stulbinantis didelis vasaros karštis truks dar porą dienų ir palies visą Britaniją. Išskyrus tai, ji pridūrė, kaip žemas slėgio diapazonas, atnešiantis lietų virš Vakarų salų.

Tai, be abejo, yra tai, ko jūs gaunate atostogoms Vakarų salose. Kate atlenkė užuolaidas, kad atskleistų tvirtą plono lietaus, kurį varė rūkas, lapą, kuris buvo pradėtas kelti iki pusryčių. Išorėje vidurio sparnai pakilo spiečiuose, prikišdami ausis ir akis ir priversdami šunis verkti.

Vaivorykštė virš Sutherlando dykumos, Aukštumos.

Visą dieną įvairūs vakarėliai aptemdė ir dingo į miglą. Po pietų paskutinis iš mūsų leidosi į paplūdimį, priekinio stiklo valytuvai - vidutinio sunkumo. Štai tada išgirdome apie karščio bangą, paralyžiuojančią likusią šalies dalį.

Jaunimas išmintingai nusprendė bėgti prie jūros, ašarodamas per kėdę ir kopas. Vanduo buvo žalsvai pilkas, užplūstantis ilgomis piktžolių sruogomis.

Aš paėmiau kastuvą ir nunešiau smėlį į Paslaptingą kaulą, kurį pastebėjau dieną prieš tai - druskos nuplautą monstrą, kuris yra skalbimo mašinos dydžio ir „Hula Hoop“ formos, kuris galėjo būti banginio slankstelis.

„Barnabis pamojavo schema per galvą ir ėjo per 51-osios ritės“.

Iš šių smėlių anksčiau esame iškasę keistų kaulų ir smalsių kaukolių. Viena jų buvo smegenų delfino keptuvė su ilgu žandikaulio kaulas, pavyzdžiui, kaip drožimo peilio rankena, kaukolė plona kaip korta ir trapi kaip paukščio kaukolė. Net jos dantys buvo tuščiaviduriai.

Kitas metus mes pririšome prie furgono radiatoriaus grotelių, pavyzdžiui, grobdami gotus, stengdamiesi bet kam ir visiems jį identifikuoti, atsižvelgiant į jo kilmę ir patikinimą, kad tai nėra nieko egzotiškesnis nei paprastas britų žinduolis. Kaukolė, kuri buvo didesnė už avį ir mažesnė už jaučio galvą, mielai sutiko. Jos akių lizdai buvo didžiuliai. Tai priklausė, mes pagaliau atskleisime, bendram antspaudui.

Dirbau prakaitu, lietus tempė žemyn mano kaklą ir kasinėjau aplink kaulą. Buvo akivaizdu, kad kokia jos dalis buvo veikiama oro sąlygų, kita didesnė dalis gulėjo tvirtai pritvirtinta ir nejudinama. Aš rizikavau sulaužyti kastuvą, bandydamas jį pakelti aukštyn, todėl aš atsisakiau projekto, nusimečiau ant savo lagaminų ir prisijungiau prie kitų jūroje. Vanduo buvo labai šaltas, labai skaidrus ir šiek tiek šiltesnis nei lauko oras.

Buvome 14 namuose. Dešimtis draugų atėjo pavaišinti ir pašokti sename garaže, o visą likusią popietę mes virėme šventinę lentą, kepame viščiukus ir rutuliojame kotletus, kepame cukinijas ir svogūnus, pjaustome ryžius. Kai atvažiavo draugai, lašėję, iš tamsos, mes linksmai šlubėjome ir po vakarienės likvidavome salės kambaryje.

Tėvai su vaikais, daugelis iš jų užaugę, seni draugai, krikštatėviai ir krikštatėviai, žmonės, kuriuos mes čia sutikome metai iš metų, piešiami dviem brėžiniais. „Tikrai lengviau, - griežtai tarė Sophia, - kai vyrai ir moterys laikosi savo linijos.

Barnabis pamojavo sudėtinga schema per galvą ir vedė mus per 51-osios ritės juostą, kai Haris tikrino grojaraštį savo telefone. Ir tada mes buvome toli - sijonai skraidė, kojos štangos spaudė, rankos plakėsi - gražūs vaikai, gražūs draugai, eidami žemyn, kaip lauke vėjas sustūmė dūmtraukiuose, o lietus susikaupė, šviečia, kieme.

Kategorija:
Šeši be galo šlovingi Didžiosios Britanijos gamtos stebuklų vaizdai, kurie įkvėps jus ir padės „John Muir Trust“ 2020 m.
Receptas: Persikų ir braškių galetas su naminiu persikų sorbetu