Pagrindinis gyvenimo būdasSlidinėjimas Kolorado valstijoje: Įspūdingi milteliai, nemokami blynai ir tas neįtikėtinas jausmas, kai kalnas sau

Slidinėjimas Rockies mieste. Kreditas: Jesse Hoffmanas

Slidinėjimas Alpėse, žinoma, yra puikus - tačiau žiemos kelionė į Rokis yra visiškai kitokia patirtis, ką Viktorija Marston sužinojo apsilankymo Kolorado valstijoje metu.

Skraidymas žemyn nuo kalno, pynimas iš kylančių spygliuočių ir, tiksliau, zigzavimas per kalną švelniai žemyn, tikintis išvengti minėtų spygliuočių, nes tarp jūsų ir manęs, jūs esate nepaprastai šmaikštus - galiu Ant šlaitų nematysite nė vieno žmogaus. Išskyrus mano slidinėjimo instruktorių, kurio trasas aš seku religingai, nes vėlgi esu masyvi pynė.

Artėjant prie keltuvo, eilės nėra. Panašu, kad turime sau kalną. Toto, mes daugiau neslidinėjame Europoje. Tai yra Uoliniai kalnai, Koloradas, JAV.

Jei esate rimtas slidininkas, naujasis „Alterra Mountain Company“ „ Ikon Pass“ yra puikus būdas aplankyti kelis kurortus. Mes nuvykome į „Winter Park“ ir „Aspen Snowmass“, tačiau tai taip pat apima Garlaivių, Vario kalnų ir Eldoros kalnų kurortą bei daugelį kitų Šiaurės Amerikoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Japonijoje ir Čilėje. Taip, jums reiktų slidinėti kelis kartus per metus, kad būtų verta - bet jei jau moki, tikrai verta pasidomėti.

„Ikon Pass“ kainuoja nuo 649 USD (492 £) suaugusiam asmeniui per sezoną - daugiau informacijos ieškokite www.ikonpass.com, nes yra keletas variantų.
„Icelandair“ skrenda iš Londono Heathrow į Denverį su sustojimu Keflavike nuo 487 svarų sterlingų - daugiau informacijos rasite svetainėje www.icelandair.co.uk.

Žiemos parkas

Pirmąsias porą dienų mes apsistojome „Winter Park Resort“ - artimiausiame dideliame Denverio kurorte ir jo oro uoste, esančiame už 67 mylių. Tai linksma, visai šeimai pritaikyta vieta, kurioje gausu grupių vaikų užsiėmimų ir specialių mokymų, skirtų neįgaliesiems slidinėtojams. Geriausia čia būti savaitę, tada savaitgalį eikite į Aspeną: dėl artumo Denveriui „Winter Park“ gali tapti kiek perkrautas savaitgalio slidininkų.

Kalnas yra padalintas į septynias teritorijas, apimančias daugiau nei 3000 arų - žiemos parko teritoriją, Vasquezo kalnagūbrį, Parsenno dubenį, reljefo parką, Mary Jane, „Eagle Wind“ ir „Cirque“. Daugelio šių sričių metu skirtingo lygio slidininkai gali lėtai progresuoti, siūlydami įvairovę, o ne vieną žaliąjį bėgimą, kurį turite pakartoti kelis kartus, arba galimybę per greitai judėti aukštyn ir gąsdinti save (ar tai tik aš “).

Paskutinis patarimas: jei, kaip ir aš, skrendi į Denverį, nakvynei ten esančiame viešbutyje ir traukiniu į žiemos parką anksti kitą rytą, o ne gabenant autobusą iš oro uosto. Beveik nėra jokio skirtumo, traukinys turi plūgą priekyje, todėl važiuoja bet kokiu oru ir suteiks jūsų kūnui galimybę aklimatizuotis.

„Winter Park“ instruktorės Dione Bailey parinktus šlaitus:

• Žalia: vienišas švilpukas į „Switchyard“
  • Mėlyna: „Buckaroo“
  • Mėlyna / juoda: Kinnikinnic
  • Juoda: patrankos sviedinys („off-piste“, „moguls“)
  • Dvigubai juoda: Likimas

Visi autoriai išsirikiavo ir buvo pasirengę pasirodyti „The Rockies“

Aspeno sniegas

Po kelių dienų žiemos parke galite šokinėti atgal į traukinį ir toliau važiuoti į Aspeną takeliu, kuris eina per Glenwood kanjoną, kurį prieš 3 milijonus metų išraižė Kolorado upė ir kuris yra tikrai įspūdingas.

Tai taip pat įspūdinga, kai ten nuvyksti. „Aspen Snowmass“ yra slidininko svajonė. Aš visada įsivaizdavau, kad tai gali būti gerai, šiek tiek pretenzingai, bet taip nėra. Aišku, žmonės čia turi pinigų, tačiau jie turi ramų ir svetingą jausmą.

Kreditas: Jeremy Swansonas

Mes apsistojome Snowmass kaime, kuriame yra prekybos centras ir čiuožykla Base Village, slidinėdavome ant Snowmass ir vakarais rizikuodavome automobiliu į Aspeną. Aspenas turi žavesio, istoriją, gražius pastatus ir gausiai šviečiančius žibintus - atrodo, lyg tyrinėtum sniego rutulį. Kalnai čia apgyvendinti Aspen medžiais, kurių lapai rudenį paauksuoja. Kai šie lapai nukrenta, kamienams išsivysto akys - mūsų protėvių ženklas, žiūrintis į mus, pasak Amerikos indėnų.

Protingas slidinėjimas, niekas negalėjo nusivilti. Šlaitai, be abejo, yra gražiai prižiūrimi - nebent jums labiau patinka tvirta reljefas, o jų taip pat yra daug - visuose keturiuose šio kurorto kalnuose: Snowmass, Aspen Mountain, Aspen Highlands ir Buttermilk. Pasukos puikiai tinka pradedantiesiems, „Snowmass“ suteikia galimybę progresuoti vienoje vietoje, o dvi drebulės yra tobulesnės labiau pažengusiems ir nuotykių mėgėjams, kurių takai yra nuo mėlynos į viršų.

Ir tikrai ištvermingiems “>

Kreditas: Matt Power

Vietos nakvynei „Winter Park“ ir „Aspen Snowmass“

„Winter Park Resort“ viešbutyje apsistojome „ Zephyr Mountain Lodge“ (kambariai nuo 189 USD / 142 £ žiemą), sudaryti iš paprastų, bet jaukių slidinėjimo / slidinėjimo apartamentų, esančių vos 110 pėdų atstumu nuo „The Gondola“ keltuvo. Kambariai yra erdvūs ir juose yra viskas, ko jums gali prireikti einant savitarnos keliu.

„Aspen Snowmass“ viešbutyje „ Limelight Hotel Snowmass“ (nuo 350 USD / 269 £ žiemą) atidarytas praėjusių metų gruodį ir jis yra ryškus ir modernus slidinėjimo / slidinėjimo variantas, esantis šalia „ Elk Camp Gondola“ . Kambariuose yra gausus restorano pasiūlymas, įskaitant šviežiai iškeptas picas, slidžių konsjeržą ir tokius prisilietimus, kaip ryškiai oranžiniai „Smeg“ šaldytuvai.

Jei norėtumėte apsistoti pačiame Aspene ir išsibarstę, „ Hotel Jerome“, „ The Little Nell“ ir „ St Regis“ yra vietiniai orientyrai. Iki balandžio St Regis taip pat rengia pop-up langą „ EMP (Eleven Madison Park) Winter House“, kuriame maistas ir gėrimai patiekiami prabangiose jurtose.

Kambarys „Limelight“ viešbutyje „Snowmass“

Maistas ir gėrimai

Čia socialinė scena yra visiškai kitoks nei europietiško slidinėjimo slidės - tai labiau atšaldymas per keletą alaus, o ne žmonių purškimas šampanu, nusileidimai ir tada bandymas slidinėti, o ne nuo kalno.

Asmeniškai man tai buvo gaivu ir naudinga, kai kitą rytą teko slidinėti. Jei vis dėlto šampano purškimas yra jūsų dalykas, eikite į „ Cloud Nine Alpine“ restoraną Aspene šokti ant stalų ...

• „Winter Park“ degalus užpildykite „Goodys Mountain Creperie“ prieš jums užlipant ant šlaitų - juk lankytis JAV ir nevalgyti blynų turėtų būti nusikaltimas.
  • Sustokite papietauti „ Sunspot Mountain Top Lodge“ žiemos parke, kur atsiveria fantastiški vaizdai ir šiltas duonos dubuo su buivolų paprika.
  • „Vertikalus restoranėlis“ ir „čiaupas“ yra vieta, kur vakaroti žiemos parke. Dalijimosi lentos yra dosnios, amatų alaus gausu, o kokteiliai - žudikai (buvote įspėti). „Doc's Roadhouse“ turi daugiau smuklės apimties ir aptarnauja ypač gerą plokštelę tacos.
  • „Lynn Britt“ kajutėje siūlomi šiuolaikiški amerikietiški patiekalai ir tai yra geras pietų pasirinkimas, jei esate ant „Snowmass“ - išbandykite briedį, kurio šone yra karštas sviestas romas. Savaitgaliais ten yra didžėjus ir vakare lauko ugnies duobė.

#aspen #snowmass #chill #mussels #charcuterie #colorado #lunch #lynnbrittcabin

Įrašas, kurį pasidalino Ville (@maisondeville), 2018 m. Gruodžio 14 d. 13:04 PST

• „Aspen Snowmass“ pasirūpinkite milteliniais blynais - jei sninga daugiau nei 8in, blynai yra nemokami visiems! Taip pat kalnuose yra nemokamų karštų gėrimų (sidras yra skanus), o dienos pabaigoje - „S'mores“ stotys.
  • Norėdami gauti kokteilių, būtinai eikite į „ Marble Bar Aspen “ espreso degtinės. Jei būčiau turėjęs vietos, būčiau parsivežęs namo bent du butelius.
  • Galiausiai jūros gėrybių mėgėjai neturėtų praleisti naujojo „ Clark“ restorano „Aspen“ . Yra specialūs austrių ir ikrų meniu, ir kiekvienas patiekalas, iš kurio mes paėmėme mėginį, buvo vietoje. Jei ieškote ko nors ramesnio, „Hao House“ patiekia Azijos gatvės maistą - TFC (taivanietiška kepta vištiena) yra geras pasirinkimas.

Dalykai, kuriuos reikia padaryti

• Dėvėkite daug sluoksnių . Europoje aš visada buvau marškinėlių ir slidžių striukės tipo mergaitė ir buvau griežta, kad man nereikės visų Helly Hansen sluoksnių, kuriuos turėjau su savimi: merino vilnos pagrindo sluoksnių, striukės izoliatoriaus IR slidinėjimo striukės (plius slidinėjimo kelnės, aišku). Nepaisydamas savo abejonių, pirmą dieną sluoksniavau. Tai buvo miltelių diena ir, net turėdama daugybę savo drabužių, aš vis tiek šaldavau. Geriau buvo, kai saulė švietė, bet būk įspėtas - apsivelk.
  • Eikite vamzdelius į „ Coca-Cola“ vamzdžių kalvą žiemos parke . Turiu prisipažinti, kad nepadariau - buvau visiškai išsekusi, - bet tai atrodė be galo smagu.

Peržiūrėkite šį įrašą „Instagram“

„Coca Cola“ vamzdeliai sniege !!! Tiek daug rasta, tiesiog radau tai iš Kolorado kelionės. #cocacolatubing #goprovideo #goprouniverse #colorado #goproeverything #goprooftheday

Įrašas, kurį pasidalino Juanas Sebastianas Charria (@juanofakind), 2016 m. Kovo 5 d., 18:18, PST

• Jei važiuosite traukiniu iš Winter Park į Aspen Snowmass, sustokite Glenwood Springs mieste ir apsilankykite vienoje iš kurortų. Mes galėjome užuosti ore esančios karštų šaltinių sieros kvapą, o pravažiavę slidinėti, panirimas į jas bus toks pat atkuriantis kaip tūkstantis karštų vonių.
  • Jei esate pakankamai stiprus slidininkas, eikite ieškoti šventovių į keturis Aspeno sniego kalnus. Tai yra anonimiškai įvairiomis temomis sukurti paminklai, pradedant medžiotojais S. Thompsonu ir Johnu Denveriu, baigiant katėmis ir vienaragiais, paslėptais medžiuose. Jie rodomi jau apie 40 metų ir jų yra apie 100, tačiau nėra jokio oficialaus vadovo, todėl turėsite paprašyti vietinio ar tikėtis suklupti.
  • Užsisakykite pirmuosius takelius „Aspen Snowmass“, kad galėtumėte sulaužyti sniegą anksčiau nei kas nors kitas. Jei apsistosite viešbutyje „Limelight Hotel Snowmass“, personalas pasirūpins, kad jis jums patiktų. Visi kiti gali susisiekti su „Aspen“ slidinėjimo bendrove, tačiau darykite tai kuo greičiau, kai tik atvykstate, nes vietų yra nedaug.

Peržiūrėkite šį įrašą „Instagram“

Mes manėme, kad viskas negali būti geriau. Tada mes gavome dar 16 colių. (????: @tamarasusaphoto)

Įrašas, kurį pasidalino Aspenas Snowmassas (@aspensnowmass), 2019 m. Kovo 9 d., 17:04, PST

• Apsilankykite ledo amžiaus atradimų centre „Snowmass“ . 2010 m. Statant Zieglerio rezervuarą, darbininkai suklupo Kolumbijos mamuto kaulus. Archeologai išvyko čia aptikę daugiau nei 100 rūšių, įskaitant Amerikos mastodoną. Rezervuarą galite pamatyti iš „Dawdler“ žaliosios trasos.
  • Keliaudami kelias valandas Aspeno meno muziejuje . Pamatėme zombius, sūpynes, veidrodžius ir liaudies meną - kurie gražiai suskaidė slidinėjimą, maistą ir kokteilius.
  • Eikite į istorinį barą, kurį galite nuskaityti kartu su Aspeno istorine draugija . Tai skamba šiek tiek priverstinai, bet iš tikrųjų buvo tikrai įdomi. Aplankysite Raudonąjį svogūną (ten, kur vietiniai atostogauja), Aspeno viešuosius namus (esančius istoriniame „Wheeler“ operos teatre), Aspeno čiaupą (kuris nėra ypač istorinis, bet tiekia daugybę alaus, būtent tai išgėrė kalnakasiai, taigi ji atitinka reikalavimus) ir J-Bar viešbutyje Jerome . Tai buvo medžiotojo S. Thompsono palapinė ir jame gyvena „Aspen Crud“ - dygliuotas vanilinis pieno kokteilis, kuris pakeis jūsų gyvenimą.

Peržiūrėkite šį įrašą „Instagram“

Dar ne vėlu nueiti nusipirkti „Aspen Crud“ į #worldcupvillage šiandien! #aspen #aspencrud

Įrašas, kurį „The Aspen Times“ (@aspentimes) pasidalino 2017 m. Kovo 18 d., 16:38, PDT

Kategorija:
Anksčiau nežinoma gėlavandenių perlų midijų populiacija buvo aptikta slaptoje Škotijos vietoje
„Šunys neteikiami su dovanų čekiais“: paskelbtas širdį draskantis skelbimas, kuriuo siekiama patenkinti „kalėdinį“ šuniukų poreikį per Kalėdas