Pagrindinis interjerusSportinis gyvenimas: Skanios kaulinės žuvies gaudymas žemės riešutų sviestu, uogiene ir viena muselė

Kreditas: Alamy
  • Sportinis gyvenimas

Mūsų korespondentas vykdo būtinus ritualus, siekdamas vytis „mažąją baltąją lapinę žuvelę“ Vakarų Indijoje.

'Ar tu beprotis ">

Providenciales sala, auštant. Būtini ritualai: užtepkite 30 faktoriaus, nesisekite amuletu, užmaskuokite „Tommy Bahama“ sportbačius, vaišinkitės pusryčių papajomis ir plaktais kiaušiniais, kuriuos paruošė mūsų spalvingoji šeimininkė, balkone virš turkio spalvos Grace įlankos vandenų. Tada mes išeiname.

„Ponia RL žvelgia iš savo romano ir mato pažįstamus įtampos požymius, kylančius iš mano galvos“.

Važiuodami per druskingo krūmo, balintų koralų ir delnais, pleiskanojančiais rytiniu vėjeliu, praeiname pro Stebuklų apaštalų bažnyčios namus ir patenkame į „Heaving Down Rock“ prieplauką. Prie doko esantis inkaro judesys, kurį sudaro Dayglo kojos, yra mano spalvingas draugas kapitonas Arthuras Deane'as.

Didelė kaulinė žuvis atsargiai iškraunama, tada meškeriotojas ją išleidžia į seklius butus.

Per 21 metus, kai jį pažinau, dar niekada nepataikėme į tinkamas sąlygas - pilnus mėnulius (žuvys maitinasi visą naktį), atoslūgį (mangrovių stovuose jie yra neprieinami) arba vieną kartą, kai ponia R. L. pagamino nelaimingas bananas, staigios subtropinės audros, kurios mus pribloškė kaip vejos pjoviklis.

Šiandien atvirkščiai, 30 mylių jūra, kurią įveikėme, atrodo lygiai taip pat smaragdas.

Turkas ir Kaikosas yra salų, esančių į šiaurę nuo Haičio, konglomeracija, dabar prieglobstis „finansinėms paslaugoms“ ir tokiems sniego paukščiams kaip mes, ieškantys žiemos saulės, romo ir košių salotų. Jos devizas yra „Graži iš prigimties“ ir, nors kadaise tai buvo piratų persekiojimas, nieko ypač dramatiško neatsitiko nuo 1962 m., Kai kosmonauto Johno Glenno kosminė kapsulė skubiai nusileido.

'Mes matome' em ', mes' em '

Mes važiuojame link Vidurio Kaikoso salos, didžiausios grandinės ir mažai apgyvendintos, išskyrus milijoną urvų šikšnosparnių, kurių guanas kadaise buvo nuimtas trąšoms. Mes visą dieną nematome kitos sielos.

Dabar aš persekiojau Albula vulpes ('mažąją baltąją lapinę žuvelę') dešimtyje skirtingų šalių ir tai yra mano mėgstamiausias karjeris. Iš prigimties gražus, kruopštus ir šykštus, medus, užsikabinęs, siekia horizontą ir gali būti nemenkas iššūkis pamatyti. Jo veidrodiniai šonai atspindi substratą, marlą ar vėžlio žolę ten, kur jis naršo. Kai sunerima, kaulai gali išsisklaidyti kaip dūmai, todėl jūsų pristatymas turi būti slaptas ir greitas.

Jau praėjo dveji metai, kai paskutinį kartą žvejojau butus ir tikiuosi, kad nepraradau žvalumo. „Mes matome juos, mes gauname“, jie yra viena iš Arthuro mantrų.

Gidas iškelia musę su kaulais, plaukdamas butuose Turkso ir Kaikoso salose prie Vidurio Kaikoso.

Kai aš susieju savo aštuonių svorių svorį, jis peržiūri mano musių kolekciją ir pasirenka Enrico Puglisi, neršiančių krevečių kremą. „Tai vienintelis muselis, kurio jums čia reikia“, - pataria Arthuras. „Tik vienas musė, žmogau“. Jis pasisako už 20 svarų galiuką, kad greičio viršijimą atliekančios žuvys būtų atitrauktos nuo užkandžių.

Tada jis stovi ant kyšulio tilto, apklausa. Arthuras linkęs jus serenuoti kaip koks nors kreolinis gondolininkas, o kai kurie jo reggae šūviai yra be galo sūrus, tačiau šiandien jis taupo balsą artėjančiam pasirodymui bare „Hole in the Wall“. Be to, po penkių minučių mes jau randame žuvį.

„Mes verdame, nes aš ant jūsų musės dedu žemės riešutų sviestą ir želė!“

„Du kaulai, 10 val., 20 pėdų - mesti dabar!“ Aš mesti ir žvilgantis formos pounces. Triumfuodamas aš šaukiu: 'Kaulą užrišk!' Po vieno žaibolaidžio jis išspjauna kabliuką. Ir taip darykite kitus du.

Aš beviltiškai nusivyliau. Mano burna atrodo lyg pilna šikšnosparnio guano, o nervingas adrenalinas man sukelia rimtą pelekų karščiavimo atvejį. Ponia RL žvelgia iš savo romano ir mato pažįstamus įtampos požymius, kylančius iš mano galvos. „Nesijaudink, mano ponia“, - sako Arthuras. „Mes tikrai gausime kitą“.

Mano sėkmė iš tikrųjų virsta. Keturias valandas mes be pertraukos žvejojame, o sidabriniai bonidai nuolat laikosi ant mano dirbtinio, net jei jis atrodo kaip kokia kosminė kapsulė. Ne vienas kitas iš jų yra nepriekaištingas ir jie visi yra stambioje, 4 svarų klasėje, ir kiekvienas mane gerai palaiko.

Tvenkiniai jūroje, Providenciales, Kaikosas, Terkso ir Kaikoso salos, Vakarų Indija.

„Mes jammin“, - pritariamai šaukia Artūras. „Nes aš į tavo skrietę dedu žemės riešutų sviestą ir želė!“

Lėtai banguojant bangai, mažos trupės aplink mangrovių slėnius pasirodo žuvys, o neužtemusi saulė suteikia tūzo matomumą. Retai būna, kad viskas susitinka taip.

Kramtymas yra toks karštas, 15 val., Kol mes net pristabdome gėrimus ir saują „Cheetos“, per kurį man jau nuskambėjo 15. Tai beveik tiek pat gerai, kiek gauna.

Kitą vakarą einame išgirsti Artūro dainuojančio prie alfreskos baro. Įpusėjęs savo „Bob Marley“ komplektą, jis šaukia link mūsų stalo: „Žmogus, tik viena skristi! Dabar mes jammin “.

Norėdami žvejoti su Arthur Deane, apsilankykite www.silverdeep.com.

Kategorija:
Kaip užsidirbti pragyvenimui iš savo daržo: „Aš tiesiog buvau nuleidęs šaknis“
Šeši patarimai, kaip kuo geriau išnaudoti virtuvės virtuvę