Pagrindinis gyvenimo būdas„Talland Bay“ viešbutis: draugiškas šunims, Kornvalio malonumas

„Talland Bay“ viešbutis: draugiškas šunims, Kornvalio malonumas

• Populiariausia istorija

Kalbant apie žavius ​​boutique viešbučius Kornvalyje, Paula Lesteris mano, kad niekur nėra taip, kaip „Talland Bay“ viešbutyje.

Pasukę kelią siauromis juostomis, kurios, atrodo, dar labiau susitraukė, arčiau privažiavome „Talland Bay“ viešbutį Porthallove, bijojau, kad mūsų didelis 4 × 4 sunkvežimis gali nepasiekti mūsų kelionės tikslo. Laimei, visas nerimas buvo panaikintas, kai pasukome į (gailestingai) platų kelią į šį XVI amžiaus baltaodžių ausis ir gėrėme plačiais vaizdais į užuovėją.

Šis eklektiškas rekolekcija, esanti aukštai ant kalvos šlaito su vaizdu į uolų baseino pakraštyje esantį paplūdimį pietryčių Kornvalio pakrantėje, šis eklektiškas rekolekcija (aikštelei būdingos įvairiausios būdingos skulptūros, pradedant vielos tinklo fėjomis ir baigiant įvairiaspalviais mediniais pumpurais) ) yra įrodymas, kad nereikia keliauti per toli į apskritį, norint rasti poilsį, komfortą ir skanų, vietoje pagamintą maistą.

Kelyje sutaupytas laikas buvo praleistas prabangiai gulint ant saulės gultų puikiame terasiniame sode, kur giedrą dieną beveik neįmanoma pasakyti, kur kietas dangus pasitinka giliai mėlyną jūrą.

Tallandas taip pat neįprastas tuo, kad skatina svečius atsinešti ir savo šunis. Už 12, 50 svarų už šunį per naktį jūsų kačiukui bus suteikta jaukumo antklodė ir vaišės, taip pat dešra per pusryčius ir vištienos vakarienė vakarieniaujant.

Valgyk, gerk ir būk linksmas

Nors sunku atsiriboti nuo to vaizdo ir bangų, sklindančių iš toliau esančio paplūdimio, garsų, šefo Nicko Hawke'o virtuvėje gaminamiems gurmaniškiems patiekalams verta pasidomėti.

Po persirengimo vakarienei mūsų charakteringame kambaryje - su didžiuliu sidabriniu rogių lovu, gražiai įrengtu vonios kambariu, atskira persirengimo patalpa ir privačia terasa - įsikūrėme bare, kur dėmesingi darbuotojai vaišinosi išskirtinėmis kanapėmis (suspausto arbūzo su krabais ir skanėstų). kepti burokėlių ir ožkų sūrio tartletai) ir aperityvai.

Sėdėdami priešais ugnį medinėmis lentomis įrengtame valgomajame, mes pradėjome nuo linksmos linksmos žirnių akelės ir skrudintų migdolų sriubos, kurią paskaninome ant skrudintų šukutės su marinuotais Granny Smith obuoliais ir medžio balandžių terinu, o paskui su puse omaro (mano vyras) ) ir minkšta, rausva ėriena su artišokais ir baklažanais (aš). Visa tai buvo nuplauta buteliuku „Fleurie“, kai mes stebėjome, kaip šviesiai rausva saulė paniro į alyvinę jūrą. Palaima.

Eik šiuo keliu

Kitą rytą po sočių pusryčių pasiėmėme savo šunis Samą (springerio spanielį) ir Chesterį (Jacką Russellą) pasivaikščioti pakrančių taku į Polperro. Atsiklaupę ir supylę kelią į „mirties kalną“, mes džiaugėmės galimybe atsikvėpti ant suoliukų, pažymėtų 1, 5 mylios atstumu. Ir pasiekę žavų žvejų kaimelį - kur įtikinome Samą netraukti jūros uosto už uosto sienos - patraukėme į tamsiai autentišką „Blue Peter Inn“ (01503 272743; www.thebluepeterinn.com) ir pasinerėme į žuvį bei traškučius, prieš važiuodami atgal į viešbutį išsipūsti, paskui išsinešti arbatos ir sausainių bei dar vienos puikios, paskutinės vakarienės.

Tiems, kurie ilgesnėje viešnagėje, žavusis „Edeno projektas“ (01726 811911; //www.edenproject.com) yra 40 minučių kelio automobiliu ir per mažiau nei pusvalandį galite pasiekti „National Trust's Landrock“ namus.

Tačiau kai jūs gyvenate kažkur tokiame pakylėtame mieste kaip Tallandas - mums sunku išvažiuoti kitą rytą - iš tikrųjų nereikia nieko daryti labai toli.

Nepraleisk

• Pasivaikščiojimas aplink Porthallow ir pietvakarių pakrantės taku
  • Tallando vaikštynių piknikai (£ 42 už porą), įskaitant sumuštinius, pyragus su užpiltu kremu ir uogiene, šaltinio vandenį ir „Prosecco“, taip pat prabangius šunis
  • Pabandykite vieną iš 70 pliusų gėrimų gerai aprūpintame bare
  • Dėl kurios ypatinga proga pasidalinti „chateaubriand“ kepsniu dviem

Kambariai nuo 235 svarų sterlingų už naktį nakvynei B & B ir vakarienės restorane „Terasa“, „Geriausio vakarų restorano“ skonyje 2017 m., Mėnesiui siūlomas specialus 169 svarų už kambarį už naktį dydis su pusryčiais ir trijų patiekalų vakariene 2018 m. Vasario mėn. (01503 272667; www.tallandbayhotel.co.uk)

Kategorija:
Namas saloje Temzėje, dovanotas lordui Nelsonui, su šildomu baseinu ir 90 pėdų švartavimu