Pagrindinis gyvenimo būdasTanzanija ir Seišeliai: didžiausia atostogų banglenčių ir velėnos pradžia - nuo nesugadintų paplūdimių ir milžiniškų vėžlių iki migruojančių laukinių žvėrių riedėjimo plokštumų

Kreditas: „Alamy“ Standartinė nuotrauka

Afrikoje gyvena keletas pačių įvairiausių floros ir faunos rūšių pasaulyje. Markas Hedgesas visą gyvenimą atostogauja kontrastingame kraštovaizdyje ir gyvūnams Seišeliuose ir Tanzanijoje.

] Dviejų variklių „Otter“ lėktuvas nugrimzdo į žaižaruojančią turkio jūrą, lėkė į kairę ir nukrito žemyn virš putojančio rifo prie žolės kilimo ir tūpimo tako. Akimirką buvome nusileidę Deniso saloje, viename atokiausių Seišelių atodangų, spele Indijos vandenyne.

Galite pasivaikščioti po salą ryte, basomis ir visiškai atsiriboję nuo likusio pasaulio, grožėtis milžiniškais vėžliais, įskaitant Tobį, kuris, būdamas 122 metų, yra tokio pat amžiaus kaip „Country Life“, arba sėdėti ir žiūrėti bangos iš jūsų kotedžo priekio. Bet aš esu žvejys, todėl pirmiausia išplaukiau laivu į giluminę jūrą už atodalų ribų ieškodamas tunų ir burinių žuvų.

Anksčiau buvau sugavęs 35 svarų geltonžiedį tuną ir kovojau su kitu, kai vanduo sprogo, o silvertinis ryklys sugriebė tuną ir užsikabino. Po raumenų čiulpimo, trumpai susitikome, prieš paleisdami 8 pėdų ryklį. Tą vakarą tuną kaip suši ir sashimi patiekė virėjas, kuris treniravosi Hyatt Regency Tokijuje. Tai buvo sensacinga; kiti svečiai buvo beveik tokie pat patenkinti kaip aš.

Deniso sala gali pasigirti puikiu ūkiu, pastatytu nenaudojamo švyturio šešėlyje, kuriame pilna daržovių, vištų, karvių, kiaulių ir putpelių. Sala yra beveik visiškai savarankiška ir netgi sugeba dalį savo produkcijos eksportuoti į žemyninę dalį. Gaminti į lėkštę nereikia jokių oro mylių, o tik keli šimtai jardų smėlio takeliu iki virtuvės.

Prabangus viešbutis „Six Senses Zil Pasyon“. Felicito sala Seišeliai.

Rachelė įsimylėjo vėžlius, kurie ganė jūrų žolę mariose ir leido mums snorkeliuoti šalia jų - dažnai mes galėjome pamatyti keliolika ar daugiau jų priešistorinių galvos kyšančių virš vandens. Tai buvo privilegija, kurios panašių dalykų aš niekada daugiau nebegaliu pamatyti.

Mūsų namelis buvo tik keli jardai nuo jūros. Vaikščiodami minkštu smėliu, priešais mus atsiskleidė atsiskyrę krabai, o praeidavo sniego baltumo pasakų žuvėdros. Buvo visiška tyla, užgniaužė bangas. Prieš sugerdami žvaigždžių šviesą naktį, mes mirkėme tik grožį. Mažytė sala, išlindusi iš žydros jūros, ir mes.

„Félicité“, „Six Senses Zil Pasyon“, namai, pasižymi dramatiškesne topografija, kylant maždaug 700 pėdų atstumu nuo vandenyno. Vis dar labai miškingi, ją riboja didžiuliai granito blokai, aplink kuriuos išradingai pastatytas kurortas. Mūsų kambarys sėdėjo ant vienos viršukalnės ir iš jos galėjome žiūrėti pro savo balkoną ir stebėti, kaip dienos metu pro mus sklinda nepaprastos fregatos paukščiai. Saulei nusileidus, didžiuliai vaisių šikšnosparniai išskrido iš kitos salos, papildydami Jameso Bondo jausmą šioje vietoje.

Šioje parduotuvėlių šventykloje yra daug ką padaryti: nardymas pasauliniu lygiu, plaukimas kanoja į negyvenamas salas ar tiesiog nieko. Kelios mano aplankytos vietos buvo geriau apgalvotos - visur, kur klaidžiojome, atradome, kad kažkas paliko rankšluosčius ir šaltus gėrimus, tik tuo atveju, jei mums jų prireiktų.

Trumpa kelionė laivu nuves į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą Vallée de Mai - vieną iš tik dviejų vietų pasaulyje, kur natūraliai auga nepaprastas Coco de Mer. Paukščių gyvenimas čia nuostabus ir apima labai retas juodąsias papūgas, taip pat žavius ​​mėlynus balandžius ir Seišelių svogūnėlius.

Seišeliai turi kreolų maisto kultūrą, kuri kartu su vietinėmis jūros gėrybėmis buvo išskirtinė. Pridėkite masažų, žvejybą iki kelių šiltame vandenyje, kai šalia manęs skriejo maži juodieji rykliai, pavyzdinė tarnyba ir cianinės jūros stebuklas. Jūs tikrai turite salos rojų.

Aš prisipažinsiu, kad nesu paplūdimio atostogų ekspertas ir labai pasitikiu savo kelionių organizatoriumi - turkiu, kad padėčiau nukreipti mane teisinga linkme, o tai padarė puikiai. Tačiau aš lankiausi daugelyje Afrikos safarių ir visada atsimenu apie Botsvanos, Pietų Afrikos, Zambijos ir Zimbabvės faunos ir floros skirtumus. Serengeti yra pats įspūdingiausias iš visų, plati pievų lyguma, apimanti 12 000 kvadratinių mylių.

Serengečio nacionalinis parkas. Geriamojo vandens zebrų (Equus quagga) bandos. Tanzanija. (Nuotrauka: Godong / Universal Images Group per „Getty Images“)

Čia taip pat gyvena didžioji dykumų migracija, viena didžiausių gamtos stebuklų. Šie nepaprastai atrodantys antilopiai klaidžioja lygumomis, nuolat lyjant pagal laikrodžio rodyklę. Daugiau nei du milijonai iš jų juda linijomis tiek, kiek akis gali pamatyti. Wildebeest neturi jokios hierarchijos, tačiau yra valdomi nuožmaus bandos instinkto.

Stebėjome, kaip tūkstančiai žmonių kaupiasi vienoje upės pusėje, laukdami perėjimo, susigundę geresniu ganymu iš mūsų pusės. Galų gale, vienas pasinėrė į lauką ir kilo visa sumaištis su laukiniais. Triukšmas ir energija buvo neįtikėtini. Didžiuliai krokodilai vienus patraukė plaukdami, kiti nuskendo. Tai buvo prigimtinė ir žiauri pati gamta.

Dėl daugybės žvėrių, įskaitant zebrus, buivolus, hartebeest, didžiulę elandą ir gražų topą, lygumose gyvena stulbinantis plėšrūnų skaičius. Gepardų ir leopardo medžioklė buvo mūsų akcentai, tačiau aš turiu minkštųjų piktybinių hijenų vietą ir nė viena naktis krūme nebūtų pilna be jų ožiu ir liūtų riaumojimų.

Kilnus liūtas, ilsėdamasis ant kopjės Serengetyje, o vėjai pūtė per jo galingą manekeną.

Per keturias dienas pastebėjome tiksliai 200 skirtingų rūšių paukščių, nuo mažyčių bičių valgytojų iki milžiniškų stručių. Daugelis jų buvo išskirtiniai; visi jie buvo įspūdingi dėl nišos, kurią jie rado šiame puikiame, nuožliame krašte.

Apsistojome Lamai Serengeti, kuris yra tyliai ir paprastai įrengtas retoje kalvotoje atodangoje virš lygumos. Nuo šiaurės labiausiai į šiaurę esančio Serengečio regiono svečiai yra gundomi Maros upės ir nuo liepos iki spalio mėnesio minėtos migracijos. Aptarnavimas, vadovas - žaidimų vedimas ir vaikščiojimas - bei personalas buvo nepriekaištingi. Valgėme skanius patiekalų patiekalus atviroje valgomajame, nes swarks skraidė po karnizu. Tai buvo taip arti dangaus, kiek galėjo gauti gamtos mylėtojas.

Turquoise Holidays siūlo devynių naktų safari ir paplūdimio atostogas nuo 799 svarų sterlingų asmeniui, įskaitant vieną naktį Legendary Lodge, keturias naktis Lamai Serengeti ir keturias naktis Four Seasons Resort Seišeliuose, įskaitant visus tarptautinius, vietinius skrydžius ir pervedimus.

Kategorija:
Kodėl turėtumėte gerti Rioja, ispanų atsakymas į Bordo
Kaip „Rolls-Royce“ naujoviškų automobilių ir senų favoritų derinys pastebėjo britų automobilių pramonės tendencijas