Pagrindinis interjerusVaikščiojimas Hadriano siena: Epas, einantis nuo kranto iki kranto ir atgal

Vaikščiojimas Hadriano siena: Epas, einantis nuo kranto iki kranto ir atgal

Hadrians siena netoli Houseteads romėnų forto, Vercovicium, Nortumberlendas, Anglija, Jungtinė Karalystė

Vienas garsiausių Didžiosios Britanijos orientyrų verčia pasivaikščioti laiku - ir tai yra kelionė, kurią šią vasarą vedė Fiona Reynolds.

Nors niekam nėra iki galo aišku, kodėl imperatorius Hadrianas nusprendė pastatyti sieną visoje šiaurinėje Anglijoje, jis teigė apsilankęs šioje niūrioje savo imperijos dalyje AD122, palikdamas tam skirtas instrukcijas. Galbūt tai turėjo atgrasyti barbarus, galbūt tiesiog panaudoti jo valdžią - bet kokiu atveju ši dramatiška kliūtis yra priminimas, kad kokybiškas darbas tęsiasi.

Mano mama užaugo Haydono tilte, keliomis myliomis į pietus nuo sienos, o mano tėvas ten persikėlė kaip paauglys. Jis sužavėtai dalyvavo 1950 m. Carrawburgh mieste vykusiame Mitraic šventyklos kasinėjime - žygdarbis, kurį jis gana dažnai mums primindavo mergaites - taigi, tai yra pažįstamas štampuotojas. Vis dėlto aš niekada nevaikščiojau po visą šį reikalą, todėl liepą įtikinau savo vyrą ir uošvę bei mūsų šunį Lucy prisijungti prie manęs.

Mes siaubingame karštyje leidomės pėsčiomis į vakarus-rytus, pradedant nuo Bowness-on-Solway. Niekas sienos neišgyvena, tačiau negilus įdubimas rodo slėnį (platus griovys į pietus nuo sienos), einantį per visą jo ilgį. Mes tai pamilome, sūpynę kartu su kailiais ir banglentėmis, žvelgdami per Solway link Škotijos.

Bankų promenada - Hadriano sienos tako pradžios taškas prie Bowness Solway mieste, Kambrijoje

Per greitai palikome jūrą pasiimti tingios Edeno upės, kuria važiavome į Carlisle, mūsų pirmosios nakties stotelę, su nuostabia smiltainio katedra.

Pradėję savo antrąją dieną, mes priartėjome prie Edeno, prieš pradėdami kirsti sausumą Krosbio prie Edeno mieste, norėdami pasiimti švelnų piliakalnį, kuris yra sienos linija, lydimas slėnio, einant teigiamu keliu per gražų kraštovaizdį. Pūsdami karščiui, mes buvome dėkingi už „užkandžius“, tai yra savotiška sąžiningumo dėžutės sistemą, kurioje galite pasigaminti puodelį arbatos ar nusipirkti vandens ir užkandžių.

Dabar įdomiai pirmą kartą galėjome pamatyti matomus sienos likučius: medžio šaknyse įterptus akmeninius blokus ir retkarčiais akmenų ryšulį. Antroji mūsų naktis buvo netoli „Lanercost“, kur įspūdingas Augustino vienuolynas buvo pastatytas XII amžiuje iš apvirto Romos akmens.

Peržiūrėkite šį įrašą „Instagram“

#lanercostpriory #lanercost #cumbria #historic #history #englishheritage #england

Įrašas, kurį pasidalino Michaelas Hardy (@ mickyhardy1485), 2018 m. Rugsėjo 9 d., 17.43, PDT

Trečioji diena buvo pati šilčiausia ir sunkiausia: vaikščiojome nuo „Lanercost“ iki „Twice Brewed“, dažniausiai įkalnėn, be užkandžių ar net vandens, kad slopintume troškulį. Vargšė Lucy beveik ištiko streikuoti, tačiau tai buvo fantastiška diena, kai reikėjo sekti vingiuota siena nuo kalno iki pat kalno, apkabindama dramatišką „Whin Sill“.

Birdosvaldo fortas yra akcentas, kaip ir Romos tiltas prie Willowfordo, tačiau Walltown, Cawfield ir Winshield Crags geriausiai demonstruoja sieną - nepaprastą inžinerijos bruožą, gražų savo elegancija, subtiliai užfiksuotą savo vietoje.

Hadriano siena iš „Hot Bank Crags“ viršaus; tolumoje yra „Winshield Crags“.

Šeimos susivienijimas „Twice Brewed“ užklupo mus ketvirtą dieną, kai orai atšilo be gailesčio. Mes visą savaitę laukėme ikoninio „Sycamore Gap“ vaizdo, bet vos galėjau jį nufotografuoti per lietaus lietų.

Laimei, ji netrukus sustojo ir po to sekė dramatiška diena, kai tamsūs juodi debesys mesti skardžiai dušą, įsiterpiantį į intensyvius saulės spindulius.

Mums išlipus iš vėžių, pasirodė saulė ir mes pradėjome ilgą maršrutą į Niukaslą, sustodami, žinoma, pagerbti Mitraikos šventyklą Karrawburge.

Mūsų penktoji diena prasidėjo prie sienos ir dabar buvome lengvesnėje šalyje, vaikščiodami šalia sienos ir vallumo, eidami rodyklėmis ir bokšteliais nepažįstamojo akivaizdoje. Paskutinė naktis buvo Heddone prie sienos, kur yra nemažas sienos likutis, prieš tai sekdami Tyne į Newcastle ir per ją į Wallsend bei kelionės pabaigai.

Krypties ženklas prie Hadriano sienos kelio rytinio galo Segedunum muziejuje, Wallsend, Niukaslas.

Vaikščioti 15 mylių per dieną angliška vasara su patogia nakvyne ir nešiojamais krepšiais nebuvo vargas, tačiau jautėmės tiems Romos kareiviams, toli nuo namų, šalto ir priešiško svetimo krašto dykumoje. Mums patiko sekti jų žingsnius per tai, kas šiandien yra viena geriausių mūsų krašto atkarpų, perpildyta istorijos ir istorijų.

Fiona vaikščiojo su „Shepherds Walks“ (www.shepherdswalks.co.uk). Jos knygą „Kova už grožį“ galite įsigyti „Oneworld“. Sekite ją Twitteryje: @fionacreynolds

Kategorija:
Įspūdingi nauji namai „Wentworth“, įžengę į pasaulio turtingumą
Gero apšvietimo paslaptys, pradedant nuo kištuko vietos ir baigiant pritemdytu jungikliu