Pagrindinis gamtaKą reiškia gyventi penkias dienas negyvenamoje Škotijos saloje

Ką reiškia gyventi penkias dienas negyvenamoje Škotijos saloje

Skarbos sala, savaitės Patriko namai, žiūrint iš Luingo. Kreditas: Stephenas Finnas / Alamy

Patronas Galbraithas, negyvenamoje Škotijos saloje Scarba, pasižymėjęs vieninteliu savo terjeru, atranda vienišo gyvenimo būdo realijas.

Girdėjau sakant, kad anksčiau ar vėliau gyvenime daugumą žmonių kamuoja noras gyventi atskirai nuo pasaulio. Nežinau, ar jie ieško savo Waldeno tvenkinio, ar tiesiog nori sužinoti, ar jie sugeba gyventi be kilpų popieriaus. Tačiau kai valtis nuplaukė pro drumsčiai niūrią jūrą, staiga supratau, kad manęs niekada nepadarė toks noras.

Aš neprieštarauju išoriniam gyvenimui. Aš didžiuojuosi savo slyvų medžiais ir dažniausiai renkuosi Hardį, o ne Dickensą, tačiau varikliui sklindant garsui, netikėtai mane užklupo realybė praleisti penkias naktis vienoje negyvenamoje saloje.

Tiesa, aš nebuvau visiškai vienas. Kai pasirinkau palei pakrantę, užkliūdamas už virvės, einančios iš omaro puodo ant nugaros, už nugaros paslydo mažas šuo, jos aksominės ausys plazdėjo aštriu vėjeliu.

Scarba yra kritulingas kalnas, iškilęs tarp dviejų garsiai pavojingų potvynių rasių. Į pietus siautėja „Corryvreckan“ sūkurys, o į šiaurę pilkieji šunys išteka į Atlanto vandenyną. Buvęs 1948 m. Beveik nužudė George'ą Orwellą, kai neteisingai suprato potvynį, o antrasis, kaip sakoma, yra vandeningas vikingų princo kačių kompaniono kapas. Anot Hebrido kraštotyros, paskendusio šuns vaiduoklis mėnuliais naktimis nugriožia uolas, ieškodamas laivų aplaužytų jūreivių, prieglobstį urvuose palei krantą, sielos.

Sūkuriniai baseinai Korryvreckano įlankoje tarp Scarba ir Jura salų

Būtent vieno prabangesnio urvo gale - prabangus dėl to, kad ožkų mėšlas, paklūstantis grindims, yra gana sausas - nusprendžiau išpakuoti savo miegmaišį. Po penkių minučių, suradęs knygą, kurią turėjau su savimi, ir užpylęs truputį viskio, paskelbiau vietą namais.

Anksčiau tą dieną žemyne ​​esantis imbierinio plauko vyras mane patikino, kad netoli Skarbos uolų skardžio yra „mažas vietinis pilnas upinių upėtakių“. Aš, alkanas, paėmiau meškerę ir išėjau į lietų.

Po valandos aš vis dar vaikščiojau ir valandą po to, kai tamsa pradėjo grasinti, aš atsekiau savo kelią atgal.

Tą naktį, kai mano silpnos ugnies liepsna metė šešėliai ant užpakalinės sienos, aš tylėdama drebėjau ir pažvelgiau į savo šunį. Neilgai trukus ji būtų apvažiavusi salą ieškodama žudynių, tačiau dabar jos snukis pasidaro pilkas ir popietę ji rūpinasi Aga.

„Žvejyba badu pilve ir neviltis širdyje yra visiškai skirtingi“

8 val. Aš privertiau save įsidėti į miegmaišį, kuris priklausė mano broliui, kai jis buvo liekno kūno sudėjimo berniukas. Gulėdamas ten pusiau uždusęs, spenelius veikdamas nuo vėjo ir beviltiškai norėdamas ateiti, įvertinau Hattie. 2011 m. Aš sumokėjau 200 svarų sterlingų už ją kaip šuniuką, todėl apskaičiavau, kad ji kainuoja apie 0, 05pa dienos - nepaprasta vertė už tokio gerumo šunį.

Tada aš prabudau. Tikėdamasis, kad bus 4 ryto ar 5 ryto, apvertžiau laikrodį. Skausmingai buvo tik 10 val. Likusi naktis vyko pagal tą patį modelį - aš pamiegau miegoti atlikdama nuobodų skaičiavimą ir po valandos prabundu badaudama, išsigandusi ir peršalusi.

Vaizdas iš Patriko „miegamojo“.

Praėjo dvylika valandų ir rytuose, pro tamsias bangas, sutemo nauja diena. Nudžiuginęs, kad pilkų šunų nebuvau apgavęs, aš savo omaro puodu suklupo palei pakrantę. Akimirką man atsitiko, kad gali būti geriau tiesiog suvalgyti savo nedidelį patiekalą bekono, o ne naudoti jį kaip masalą, tačiau aš mieliau prašau omaro, o ne „Tesco“ rūkyto dryžuoto.

Nustatęs kreidelę, aš surinkau meškerę ir nugrimziau į kalną. Po trijų valandų ir penkių netikrų viršūnių aš stovėjau pro akis nuo niūraus vietininko. Man nepažįstamas kumpis, kai mušamas muselis per gražesnes Britanijos upes, tikintis suvilioti perpildytą ir nepakankamai išteptą lašišinę žuvį, tačiau žvejyba badu jūsų pilve ir neviltis jūsų širdyje yra visiškai kitokia.

Hattie: „Nepaprastai vertinga tokio gerumo šuniui“

Maždaug po 335 lietų, aš pažvelgiau į viršų ir pradėjau atsikirsti debesims. Ilgai netruko, kol per salą krito lietus. Paskui, pastebėjęs, kad linija įstrigo, mečiau lazdelę, kad ją patraukčiau be jokių kliūčių, ir beveik iš karto mano akivaizdoje išsiveržė vanduo. Du upėtakiai paėmė abi mano muses ir sunkiai bėgo per ežerą, paskutinis iš jų, šviečiančio ant jų vaivorykštinių svarstyklių, šviečiantis saulei kiekvieną kartą, kai jie prasiskverbė pro paviršių.

Tą vakarą aš apdengiau žuvis Vorčesteršyro padažu ir kepiau jas ant ugnies, prieš pradėdamas miegoti pailsėti, kaip ir ankstesnėje.

Būtų buvę per lengva, jei omaro puodas būtų pavergęs tikros jūros gėrybių lėkštės praėjus vos pusei dienos po to, kai aš ją pasidarau, todėl nusprendžiau praleisti dieną skaitydamas. Bent jau tai atidėtų milžiniškų nuotolių patenkinimą.

Tai nėra mano įprasta skaitymo medžiaga, tačiau, ilgai pagalvojęs, nusprendžiau, kad Mitfordas ir Amisas bus patikimas priešnuodis urvo gyvenimo apgailėtinumui. Apmaudžiai, tačiau dėl to, kad sumaišius medžiotojus, mano pakuotė buvo „Amis junior“, o ne „Amis senior“, tai lėmė, kad likusią dienos dalį aš praleidau skaitydamas knygą „ The Pursuit of Love“ .

„Kelias valandas klajojau prie kranto, skindamas akmenis ir plazdadamas rankomis, dainuodamas„ Wuthering Heights “.

Kitos dienos rytą, 6 ryto, aš nustojau bandyti išsiaiškinti, kiek šunų šeštadieniais keliauja šiaurės linijoje ir žvilgčiojo iš mano miegmaišio. Netoli urvo šešios žąsys kirto jūrą. Tai buvo aiškus ženklas, kad vėžiagyviai plūsta į mano lašinius ir aš basomis bėgau į krantą.

Nuo tada, kai darželio mergaitė su žirklutėmis nustatė savo meškiuką, nepajutau nevilties, kaip tą rytą. Rūkytų dryželių nebeliko, tačiau krepinis buvo tuščias. Valandų valandas klaidžiojau po krantą, skindamas akmenis ir liedamas rankas, dainuodamas „ Wuthering Heights“ . Saulei tekant, aš atsisėdau ant nuplautos statinės ir žiūrėjau į jūrą.

Gausioje tyloje mane sukrėtė, kad šiuolaikinis gyvenimas yra toks karščiavęs, kad mes gyvename nuo vienos dienos prie kitos, niekada negalvodami apie tai, kaip jaučiamės iš tikrųjų. Sėdėjau ir galvojau, kad kiekvienais formavimo metais yra patirtis, verčianti suvokti, kad negyvensime amžinai. Stebėdamas, kaip Hattie irkluoja, aš prisiminiau stovintį priešais žmonių grupę beveik prieš metus, skaitydamas ištraukas iš romano, kurį mano dėdė buvo parašęs. Jis buvo nužudęs save prieš mėnesį. Prisiminiau, kaip galvoju, kaip meistriškai buvo padarytos baigiamosios pastraipos, ir galvojau, ar kada nors galėsiu taip rašyti.

Tačiau sėdint paplūdimyje stebint ateinančią bangą, mane tą dieną persekiojo skausmas, kurį tą dieną užklupo kongregacijos veidai, ir mane užklupo minčių tuštybė. Klajodamas atgal į olą supratau, kad nesvarbu, ar galiu rašyti taip, kaip jis moka - svarbiausia buvo pabandyti gyventi savo gyvenimą taip, kad niekada nenuleisčiau tokios griaunančios nelaimės gelmės.

Tą naktį priėjau netikėtai bauginantį Mitfordo truputį, kuriame tironiškas dėdė užmuša šešis vokiečius užsegimu, kurį vėliau pakabina virš mansardos, esančios holas. Mėgindamas minkštu viršeliu link liepsnojančios ugnies skliauto, aš pasitraukiau į savo miegmaišį.

„Aš buvau pakabintas prie škotų vienuolio, be plaukų, apsirengusio plauku, įvaizdžio, kuris kvėpuodamas vedžiojo chorvedžio vaikščiojimą po koridorių ir nieko daugiau neateis“.

Miegas atėjo, bet aš netrukus prabudau. Hattie buvo sumušta olos burnoje knarkiant kaip džinu mirkyta žuvies žmona. 'Prašau. Ne daugiau “, - tyliai švilptelėjau, bandydama nepastebėti besislapstančio pilkojo šuns, bet terjeras dronavo.

Kitą rytą, kai ramus oras atrodė ilgas, aš patraukiau į salą ieškodamas trupinančių kapinių ir koplyčios, apie kurią skaičiau. Žemyn šiaurės rytiniame krante Hattie grumtynės pakilo ir ji pastūmė nosį į vėją. Krepšiuosi, kad nesislapstyčiau prieš dangaus panoramą, pasilenkiau į priekį ir, priėjus mažam pakilimui į viršų, ji ėmė grumtis. Pačiupęs lazdą, aš puoliau į priekį pasiruošęs pulti, kad ir kas būtų iš kitos pusės. Kai nusileidau, trys ožkos išlėkė iš brackero ir nugriuvo per mišką, Hattie snukiodamas už uodegos.

Kelias valandas tą popietę sėdėjau tarp sugriuvusios koplyčios uolų ir bandžiau parašyti kokį nors gotikinį haikus. Deja, aš buvau pakabinta ant šukuotų škotų vienuolių atvaizdo, kuris plaukais kvėpuodamas vedžiojo chorvedžio vaikščiojimą po koridorių, ir nieko daugiau nebus. Uždariau savo knygą - tai ne toks poetas, koks norėčiau būti.

Vėliau, kai aš nustojau miegoti, man pasirodė baisios vinjetės. Sapnavau, kad atsibundu radęs užtvertą urvą ir, ieškodamas išeities, atradau tuos pačius pavadinimus, kurie buvo užrašyti ant sienų įbrėžtuose antkapiuose.

Kitą rytą, 7.30 val., Saulė išvalė Jūrą, paversdama jūrą žvilgančia mėlyna spalva. Tai buvo daugiausiai dienų, kai miegodavau. Pasikeitęs iš savo pižamos, susikroviau meškerę ir ėjau traukti omaro puodo.

Kažkur per vandenį galėjau išgirsti valties, ateinančios su manimi, garsą ir supratau, kad per pastarąsias kelias dienas mano mąstymas tapo aiškesnis, nei buvo per kelis mėnesius. Pirmą kartą per savaitę nusivilkusi vilnonę skrybėlę, pasukau, pamojavau prie olos, po to nešiau į krantą.

„Scarba“ priklauso Cadzowų šeimai, kuri maloniai davė rašytojui leidimą likti saloje. „Cadzows“ yra gerai žinomi dėl Luingo galvijų auginimo. 1965 m. Jie įgijo oficialų sertifikatą dėl savo trumpaplaukių, aukštumų kryžių, todėl Luingo galvijai tapo pirmąja nauja veisle per daugiau nei 100 metų.

Kategorija:
Mano mėgstamiausias paveikslas: Robertas Sandelsonas
„Focus“: prarasti Osterley lobiai, surinkti daugiau nei 70 metų po juos padalijančio žaibo