Pagrindinis interjerusKoks yra geriausias laikas išmokyti vaikus žvejoti?

Koks yra geriausias laikas išmokyti vaikus žvejoti?

Kreditas: Davidas Profumo

Mūsų žvejas gyventojas savo reikmenis perduoda trejų metų anūkui. Žinoti, kada supažindinti vaikus su žvejybos džiaugsmais, nėra lengva, tačiau jaunystė dažnai reiškia pasitikėjimą savimi ir sėkmę.

Idealus amžius, per kurį vaikas būtų supažindinamas su meškeriojimo menu, yra daugiametė problema ir labiau priklauso nuo asmeninio temperamento. Neturime atrodyti, kad tai yra nereikalinga užduotis, o vieta turi būti pakankamai linksma, kad neįsitrauktų į Ennui. Būdamas keturių, aš pirmą kartą pusvalandį prisiglaudžiau prie aukštumos nudegimo (be sėkmės), bet sutikau šapalą, kuris pagavo savo pirmąją lašišą. būdamas šešerių, atrodo, kad tai šiek tiek pastūmėjo.

Kai mūsų pačių vaikai buvo maži, geriausia buvo kasmetinė kelionė į Hebrido jūrą į „The Doctor“ slėptuvę Harrise, kur visada buvo daug grubios žvejybos galimybių. Per 43 metus aš niekada nesu ten ką nors pagavęs - skumbrių safariai ar keistos valandos „House Loch“ namuose visada teikdavo nuostabių gėrybių. Šią vasarą mes paėmėme anūką Finlay (tris), todėl aš įpakavau mažą plūdės lazdelę kartu su tinkleliais krevetėms, jei jis parodytų susidomėjimą savo senelio aistra visą gyvenimą.

Mūsų pirmoji diena buvo šviesi ir rami kaip Rivjera. Per 7 val. Košės Finlay paskelbė: „Aš noriu žvejoti, žvejoti, žvejoti!“ Mano nuotaika pakilo, kol nebuvo aišku, kad jis reiškia gilinimąsi per akmenų baseinus savo „omaro tinklu“ (mes turėjome du tinklelius su sviestu-skraidančiu, vieną rausvą, vieną geltoną); vis dėlto tai buvo daug žadanti pradžia.

Kai trys buvome priekabiautojai, aš į šią nedidelę žvejybos šaką žiūrėjau gana rimtai: turėdamas kepurėlę su kaulais, polarizuotus akinius ir krūtinės vėžes, linksmai prižiūrėjau, kaip iš kranto gaudomos sviestinės žuvys, shannos ir blendesys. Šiais metais radau, kad mano entuziazmas nė kiek nesumažėjo.

„Pompėjaus spanielis išsiveržė žemyn link, įvykdė mūšio šuolį, kurio vertas keltų karys-didvyris, ir sugavo terną viduryje oro“

Aš tikėjausi vienos iš tų ūkanotų, drėgnų dienų, kad galėtume išbandyti ežerą, tačiau „šlovingas“ oras tęsėsi ir didžiąją savaitės dalį mes turėjome rengti ekspedicijas į įvairius smėlio paplūdimius, kuriems yra sala. garsėja. Netoli vakarinės pakrantės esančios kapinės yra keletas puikių potvynio atoslūgių, o štai mums pavyko surinkti daugybę skumbrių kepsnelių ir nuostabų purpuriškai purškiantį jūros šliužą.

Išskyrus vieną akimirką - kai Pompey'as spanielis išsiveržė žemyn virve, įvykdė mūšio šuolį, kurio vertas keltų karys-didvyris, ir sugavo terną viduryje oro (jo retriukas buvo paleistas nesugadintas) - šios kelionės buvo gražios, smagios ir smagios. Bet man pradėjo vystytis rimtas pelekų karščiavimas.

Vieną sunegalavimą mes virpėjome iki pat lovos, tikėdamiesi atnešti vėjo. Aš buvau pritvirtinęs 10 pėdų ilgio lazdelę su rankiniu plūdeliu, kurį neseniai nusipirkote aukcione, ir aprašydavau „Finlay“ skanų reginį, kurį jis padarytų, kai jis nugrimztų ir panirtų į kąsnį. Vietoj to, prieškultūrinėje ramybėje, jis sėdėjo „nenaudojamas kaip dažytas laivas / ant dažyto vandenyno“.

Midges susibūrė. Pompėjus nukreipė įžūlų lazdyno riešutų žvilgsnį į mane. Galėčiau įsivaizduoti, kad redaktorius sakė, kad tai buvo skurdi žvejybos korespondento klasė, kuri negalėjo gauti savo anūko, prijungto prie laukinio rudagalvio ant slieko lazdelės. Aš žinau, kad atkaklumas yra menkavertė dorybė, tačiau taip pat yra tiesos WC Fieldso žodyje: „Jei iš pradžių jums nepavyksta, pabandykite, bandykite dar kartą. Tada mesti. Nėra prasmės būti velniškai kvaila dėl to “. Nugalėjęs, aš atsigriebiau atgal į kregždę, kad padaryčiau daugiau dinozaurų lipdukų.

'Ar užaugęs būsi žvejys'>

Namuose, Perthshire, turiu du lokanus, kurie retkarčiais patiekiami su upėtakiais, tačiau retai žvejoja, išskyrus gegužės mėnesio osprejas ir keistą marodierių kormoraną. Mes nugriovėme artritą Gynėją taku, Finlay prie vairo dėvėdamas savo laimingo ryklio blizgučio marškinėlius. Jo tėvas Jamesas įkando prie stalo, kaip pastebėjau iš tolo. Po 10 nerimastingų minučių signalinė lemputė pradėjo lėtai traukti vėjo kryptimi, tada dingo.

Iki to laiko, kai buvau pasivaikščiojęs atgal per lauką, tinkle jie turėjo stulbinamai gerą upėtakį - pyragą, kuris nukreipė rodyklę žemyn tiksliai iki trijų svarų ant mano rungtynių svarstyklių ir, turėdamas turtingą šokoladą, aukso foliją ir vermilijoną, bet kokio amžiaus meškeriotojo trofėjus buvo spausdintas.

Kitą dieną, padedant žarnynui, kurį jis taip pat pagavo, Finlay paklausė: „Ar užaugęs būsi žvejys?“ Pažvelgęs į blyškų, nemandagų žvilgsnį į mus, jis tvirtai atsakė: „Dabar aš esu žvejys!“

Kategorija:
Dalykai, kuriuos reikia padaryti perpus, pradedant Legoland ir baigiant Petworth, ir elnių safariu Shropshire
Šalies gyvenimas šiandien: kaip jūs galite padėti apsaugoti retus lazdyno kopūstus, kai jie ruošiasi žiemos miegui